Kämppikset oli hyvin iloisia, kun herätin ne vähän yli yhdeksän valmistautumaan evakkoon ja aikaa olisi sen verran kuin tuholaistorjuja kävelee yhden kerroksen ylöspäin.
Avernian, 29.6.2006 11:58:
Kämppikset oli hyvin iloisia, kun herätin ne vähän yli yhdeksän valmistautumaan evakkoon ja aikaa olisi sen verran kuin tuholaistorjuja kävelee yhden kerroksen ylöspäin.
Silti ;D No oli meilläkin parin tuhannen yksilön banaanikärpäsinvaasio kun yks pitkätukkakämppis piti biojätä roskista mut ei muistanu sit viedä sitä niin niitä kärpäsiä oli silleen valehtelematta joka paikassa tuhansia, kun kaapin avas niin tuli sellanen pilvi naamalle niin pistin raidia olkkariin 3x tarpeellinen määrä niin johan alko lakoomaan ja sit oli ikkunalaudalla sellanen kunnon musta "matto" niiden ruumiita Ei olla sen jälkeen pidetty biojäteroskista ja eikä oo ollu kärpäsiäkään :)
Olo oli kyl hyvä kun pääsi kaasuttaa vähän kärpäsiä :D
Tää vois sinänsä mennä ärsytyksiin, mut mua lähinnä enää naurattaa. Se on kiva kun isot pomot keksii kivoja uudistuksia, jotka säästäs sit toooosi paljon aikaa ja rahaa. Vaikka me puurtajat, jotka sitä duunia käytännössä tehdään, yritetään sanoa, et tossa tulee mättämään se ja se ja se ja se ja se ja se homma niin eihän niitä oteta kuuleviin korviin.
Noh, nyt sitten nähdään ihan käytännössä kuinka uusi systeemi ei toimi. Ja tältä erää se tarkoittaa sitä, että mä teen ne duunit jotka olis pitänyt jo tehdä kauan sitten, mutta jotka tän uuden systeemin ansiosta on jääneet ihan huomiotta.
Ei siinä, etten mä niitä mielelläni tekisi, mutta olisin voinut tehdä ne jo kauan sitten, enkä nyt kun asiat ovat mutkistuneet ja kukaan ei oikein ole vastuussa mistään. Oikean systeemin mukaan jos nyt tehtäisiin, niin nämä duunit pitäs kaiken lisäks tehdä niin, et ensin mä teen ne, sitten siirrän ne muulle taholle, joka ei tajua hölkäsen pöläystä asiasta, mutta jonka pitäs ne silti hoitaa.
Uuden systeemin myötä käy myös niin, että meidän asiakkailla ei ole enää yhtä tiettyä kontaktihenkilöä, jonka kautta asiat hoidetaan, ja joka tietää kaiken tietämisen arvoisen tästä asiakkaasta ja heidän firmansa asioista. Ollessaan meihin yhteydessä he saavat vastaansa vain kasvottoman massan, jolle asiakas on ihan yhtä kasvotonta massaa ja hepreaa.