46,900 posts, 2,345 pages, 19,929,290 views

Voisit vinkata mulle että mitkä ja mistä.Taika, 19.6.2006 18:12:
mun uudet kuulokkeet*pihkassa*
kiitokset taas sinne Karakallioon, tälläkään kertaa mulla ei ole syytä valittaa*vink*
Nämä Niken "uheilijoiden inspiroimat"-kuulokkeet saavat mut todella inspiroituneeksi juoksulenkillä.

Oikeesti niin mun näkönen ja olonen paikka että en oo hienompaa nähny
Heti kun saan kasattua loputkin huonekalut (ja saan netin sinne) niin katsotaan niitä tupareita 

Maisemanvaihdos, uusia ihmisiä (ja vähän vanhojakin), tekee varmasti hyvää - ja sit kotiinkin on kivempi palata 
embie, 20.6.2006 00:26:
Luin loistavan kirjan: Paulo Coelho - Yksitoista minuuttia, päivän :( on se, että se loppui jo... Suosittelen!
Mutta ne vaatii lukijaltaan myös aika paljon - lähinnä avoimuuden sille mitä kirjalla onkaan annettavaa
sapeli, 20.6.2006 00:29:
---
embie, 20.6.2006 00:26:
Luin loistavan kirjan: Paulo Coelho - Yksitoista minuuttia, päivän :( on se, että se loppui jo... Suosittelen!
---
Luulenpa että mitä tahansa Paulo Coelhon kirjaa voi suositellaMutta ne vaatii lukijaltaan myös aika paljon - lähinnä avoimuuden sille mitä kirjalla onkaan annettavaa

tai itseasiassa eilinenhän se on jo
sapeli, 19.6.2006 23:51:
Joo, nyt menee hyvin

Olin muuten yllättyny miten hieno ja omaperäinen se paikka on, pieni, täynnä erillaisia tavaroita ja ihana lepposa ilmapiiri
Siitä shellin kautta kotiin ja pelamaan viel vähäsen ja nyt mie heräsin ja aloin vääntää aamupalaa pojille jotta nekin kohta herää