46,900 posts, 2,345 pages, 19,924,548 views
mayah, 22.12.2005 22:13:
---
Verano, 22.12.2005 22:12:
Tietsä, mä en enää tiedä kumpi meistä on omituisempi. Mä luulen, että noi kaikki muut on omituisia ja me ollaan ainoot, no ainoot me <3
---
Oot rakas
mayah, 22.12.2005 22:18:
---
Verano, 22.12.2005 22:16:
No niinhän mä just sanoin, pöhkö!
---
Kuka on ollu tänään parantaas maailmaa siiderin äärellä? KUKA? [iso]KUKA?[/iso]
Aina tää kans lähtee käsistä sun seurassa.

Jammailija, 22.12.2005 09:54:
Lähdin työpaikalta kahden täyden lahjakassillisen kera joulunviettoon. Asiakkaat muistivat minua ja pidin heille oikein koskettavan puheen. Tuli oikein hyvä mieli*sydän*.

Hyzenthlay, 23.12.2005 12:23:
Jee oon selvästikin hyvin säilyny kun menin eilen lastenlipulla bussissa

Alkoi laskeutua se paljon-puhuttu joulurauha niskaan kun tiesi että seuraavat päivät menee vaan syödessä ja relatessa perheen ja kavereiden kanssa 

Kiksun bileissä
+ 
Mä vaan kuuntelen sitä täällä niin kovalla ku kuulokkeet kestää ja tärisen housuissani varpaat kippurassa ja nännit kovina
) Katselen Tiutisen tehtaan valoja vastarannalla ja sitä kuinka lumivaippa alkaa pikkuhiljaa peittämään tämänkin kaupungin maisemaa. Kämppä on meiksin standardilla siisti ( no ei tää mikään sikolätti ole muutenkaan ), ihan ei jaksanut joka nurkkaa puunata, mutta minä viihdyn ja se on jees. Nyt sitten otetaan rennosti, eikä stressata mistään, eikä varsinkaan mietitä työasioita muutamaan päivään. Vietetään aikaa perheen kanssa ja jossain vaihteessa suuntautuu kulku myös frendille iltaa viettämään, ilmeisesti joulupäivän iltana.