On jotenkin niin mielettömän onnellinen olo.
Kaikki kouluasiat selvillä ja valmistuminen on nyt todistusta vaille tosi.
Pitkästä aikaa nukuin yöni kertaakaan heräämättä ja tiedossa on kiva ilta hyvän ystävän kanssa.
Joululomaakin myönnettiin enemmän kuin tarvitsisin, pääsen pitkästä aikaa kotiin maalle lepäämään kunnolla.
Tänään on perjantai :) Rankka työviikko takana ja viikonloppunakin pitäisi ehkä tulla töihin mutta en taida viitsiä.. laiskottelen viikonlopun ja teen sitten ensi viikolla pidempää päivää..
Ei oo tehny viikkoon mieli mässyjä vaik yleensä niitä menee vaikka kuinka Mä oon liian saamaton kunnon liikuntaan mut painoa vois vähän pudottaa, ni ei haittaa jos tulee näin helpoks vähentää karkkikulutusta Kai se on se kun jotain muuta makeaa niin ei karkkia enää tarvi
Perjantai*aplodit*, Pomo ei oo tänään töissä, ja just äskön kävi vielä oikeen kivan näkönen naisasiakas. (Selvästi kompensaationa siitä et unohihn aamulla ajokortin pankkii). Mikä on myös osa mun tän päivän =) Meinaan pankin kundi soitti ja hoiti sen mun ajokortin noudettavaks löytötavara toimistosta.
Saan todistukset koulusta 4 tunnin päästä ja lisäks sain hetki sitten kuulla, että ensimmäinen työpaikka, jossa kävin haastattelussa, haluaa palkata mut!
Tää on kyllä NIIIN päivä! Uus työ ja valmistuminen ja kaikkee.
jo pari päivää sitten huomannut mut nyt taas tässä rinnuksille katsoessa todettua: yleensä ihmisillä on hilsettä hartioilla kun se hiuksista siihen varisee, mutta minulla on hilsettä paidan rintamuksessa
Mä rakensin tänään piparkakkutalon. Siitä tuli tosi hieno vaikka itte sanonkin. Savupiippu oli vähän hankala, ja tippu kerran lattiallekkin, mutta minähän näppäränä tyttönä liimasin sen kokoon ja sain sen asennettua paikoilleen. Nyt se pitää vaan koristella, ja sitten voikin jo ruveta selvittämään etttä lähteekö toi kovettunut sokeri kuinka hyvin paistinpannusta pois. Mulla on nää jouluaskareet alkaneet melkolailla "ajoissa".
Tiedän erään joka taas nauraa mulle ku tulee kotiin.
Työhaastattelu meni aika kivasti - oli rento ja itsevarma olo ja sain haastattelijankin hymyilemään pariin kertaan (vaikka se yritti olla asiallinen ja vakava) Tiistaina kuullaan pääsinkö jatkohaastatteluun tjsp, parikin paikkaa ois jaossa *sormiaristissäpidättel*