46,900 posts, 2,345 pages, 17,107,123 views
devisss, 7.10.2005 20:06:
Ihana ja kaunis asunto, perjantai-ilta, hyvää punaviiniä, patonkia & ihana mies jakamassa tämän kaiken
äm, 7.10.2005 21:46:
Äidit vauhdissa mammapalstalla:
Yksi kysyy: Hmmm.... millaista on tavallinen vauvan kakka?
Meillä vauvan kakka on välillä keltasta välillä vihreetä ja välillä ryynimäistä ja haisee ajoittain tosi pahalle.
Toinen vastaa: Meillä oli vauva ihan tyytyväinen
välillä kakka oli myös vihreää ja väliin ihan savista.
Mutta eikös se ns normaali maitokakka ole keltaista ja löysää ja imelän hajuista.
Ensimmäinen on tyytyväinen vastaukseen:
Joo,
kiitos sulle vastauksista, pitää seurata ja katsella.
Meillä välillä on limaa kakan mukana ja kakka tosi pahan hajuista mutta tytsy ei saa kuin rintamaitoa, mutta kai kaikista herkimmät voivat olla myös äidinmaidolle allergisia.
Luulisin kuitenkin, että taitaa olla jotakin tilapäistä tuo kakan löysyys ja limaisuus mutta seuraillaan!
Vähänkö haluisin osallistua noihin keskusteluihin!
Sir Dominique Trévisan, 7.10.2005 21:51:
---
En tiiä, mut köyhästi ihmisillä menee jos pitää tuollaisista keskustella, oli kyseessä Big Brother, Vauva-lehti tai oikee elämä :D
sapeli, 7.10.2005 11:19:
ja ai nii, mä näin roolipeliaiheista unta kyl se tekee ihmeitä kun on luvassa peli lähiaikoina mihin pääsee itse pelaamaan
GoA, 8.10.2005 00:34:
Pääs duunissa kattelee kivoje leluja. :P Eli neljä räkkipalvelinta päällekkäin. Ku laitettiin ne päälle niin ihan kun ois suihkumoottori startannut luokassa. :D Ja sitten niiden käydessä niin metrin verran koneiden takapuolella tuntu vielä lämpimän ilman virta selvästi. Ja kiva levy-IO koneilla: 14 kpl 15 krpm 18 gigan SCSI-levyjä 320 mbit/s kaistalla raidattuna, prossuina 2 * 3 GHz Xeonit ja pari gigaa muistia. Jumalauta mä haluun tollasen himaan. Ja tosiaan toi oli vaan koulutuskone. :P Tää on nörden märkä päiväuni.
EDIT: Ja maanantaina alkais kertaukset, 5 päivää fyysistä lomaa tiedossa. :)
Jää~*, 8.10.2005 05:02:
Voitin meidän keilausturnauksen, kirkkaasti!
(En tiedä oliko kaikkien muiden osallistujien
humalatilalla jotain tekemistä asian kanssa )
Karvinen, 8.10.2005 09:30:
Meitsi lähtee tänää lappii . ihan sinne korvaan asti ! mahtavaa tulee varmasti !
Ja muutenkin on tooosi hyvä fiilis . . tiidiitii