46,900 posts, 2,345 pages, 17,114,872 views
mayah, 15.7.2005 09:04:
Mä oon tavannut kivakiva-sielunkumppanini. Meillä täällä töissä on yks Suski, tosi kiva sihteeri, joka sanoo joka väliin kiva :) Kiva!! Kiva kiva kiva kiva! Meidän puhelinkeskustelut kuulostaa tältä:
- Suski
- Maija täältä ...... moi!
- No moi!
- Tuli taas postia tähän!
- Kiva, mä tuun noutaa tossa tunnin päästä.
- Kiva!
- Joo, kiva kiitti moi!
- Kiva kiitti moi!
mayah, 15.7.2005 09:04:
Mä oon tavannut kivakiva-sielunkumppanini. Meillä täällä töissä on yks Suski, tosi kiva sihteeri, joka sanoo joka väliin kiva :) Kiva!! Kiva kiva kiva kiva! Meidän puhelinkeskustelut kuulostaa tältä:
- Suski
- Maija täältä ...... moi!
- No moi!
- Tuli taas postia tähän!
- Kiva, mä tuun noutaa tossa tunnin päästä.
- Kiva!
- Joo, kiva kiitti moi!
- Kiva kiitti moi!
mayah, 15.7.2005 12:40:
:) Noi meidän turvallisuuspalvelun pojat on sitten kyllä herttaisia. Ei niistä koskaan kenelläkään mitään asiaa ole, mut aina ne jää tähän viideks minuutiks juttelemaan kun menevät ohi. Joskus tuntuu, että ne on enemmän täällä aulassa ku oman työpöytänsä ääressä...
Specimen, 15.7.2005 12:47:
---
mayah, 15.7.2005 12:40:
:) Noi meidän turvallisuuspalvelun pojat on sitten kyllä herttaisia. Ei niistä koskaan kenelläkään mitään asiaa ole, mut aina ne jää tähän viideks minuutiks juttelemaan kun menevät ohi. Joskus tuntuu, että ne on enemmän täällä aulassa ku oman työpöytänsä ääressä...
---
Ootko nähny Liar liarin? Siinä se hissi-kohtaus. Nainen, jolla on isohkot munkit, ihmettelee miten kaikki on ollu sille kilttejä koko päivän ajan...