Vanhempien luona syömässä, saunomassa ja yöpymässä. On se kivaa tulla lellityksi esim. päärynäpiirakan kera..NAM!
Ja huomenna kun palaan kotiin Helsinkiin mulla on mun ihana mies jota rakastan paljon odottamassa mua...
Mikä sen parempaa...
Stockalta löytyi paljon kaikkea kivaa, jopa mun Pentik-astiasto oli alennuksessa, harmi ku raaskin ostaa vaan yhen syvän lautasen kun niitä oli minulla 3 vasta.. Ruokaa pääosin lähdin sieltä hakemaan ja parilla kympillä sain viikon ruuat ja vähän muutakin päälle
Kulta jaksaa yllättää ja ihastuttaa joka päivä..
Kokonaisuudessaan tosi hyvä mieli. Tosin paria ärsyttävää tapausta Stockalla lukuunottamatta mutta ne kuuluu hulluihin päiviin
päivä on ollu aivan loistava! noh..lukuunottamatta tätä poskiontelontulehdusta joka on luonu mulle jättiposkisen, tosin hauskan olon sekä just repäsemääni rupea, jonka olis voinu jättää välii meinaa sattu ihan mielettömästi..mut omapahan oli mokani *iihhih* noi ei kyllä vielä pysty mun päivääni pilaamaan!!
Kaverin moottoripyörästä löytyi vika. Nyt vain osa tilaukseen ja sit baanalle. *Sydän*
Ja ainiin, mä sain tänään fillarin. Siis ilmaiseksi ja varastamatta. Kivaa.
edit: nyt onki 2 työpaikkaa toukokuunloppuun myyn keravan rautiassa nauloi ja jatkan puhelinhäriköintii iltasin välillä sillee
(oommä sit kai aika hyvä jos mua ei päästetä pois)