Zyklonius:
--- Ana-5000:
Faija löi käteen 300 eur ja ohjeeks "Osta poika vaatteita." No perkele. Kai sitä sit on ostettava. (Tää ois paremminki päivän :O)
---
Kait sä nyt menet ja ostat ne valmiiksi kulutetut trendifarkut ja ns. Weezer-pokat? Loppuraha sitten tupakkiin, AD-parta-implanttiin ja muihin kadehdittavan katu-uskottavuuden ainesosasiin!
Tarviinks mä kulutetut farkut? Vanhat tuskin pysyy päällä ja ne on uutena ostettu. Partaimplantti? .. dude. Mut emocore-lasit voiski ostaa ja sit itkis ne pääs himassa ja kuuntelis radioheadia ^__^
annimari:
--- Ana-5000:
Faija löi käteen 300 eur ja ohjeeks "Osta poika vaatteita." No perkele. Kai sitä sit on ostettava. (Tää ois paremminki päivän :O)
---
ei oo varmaan epäselvää kuka tarjoo tämän illan.............
On se ku ostan vaatteita! Mun pitää viedä kuitit sille :P
"Pukeudut kolmostuoppiin ja kuuten tequilashottiin? NO SILTÄ HAISETKIN!"
Kait sä nyt menet ja ostat ne valmiiksi kulutetut trendifarkut ja ns. Weezer-pokat? Loppuraha sitten tupakkiin, AD-parta-implanttiin ja muihin kadehdittavan katu-uskottavuuden ainesosasiin!
---
Tarviinks mä kulutetut farkut? Vanhat tuskin pysyy päällä ja ne on uutena ostettu. Partaimplantti? .. dude. Mut emocore-lasit voiski ostaa ja sit itkis ne pääs himassa ja kuuntelis radioheadia ^__^
Yep, be like Flexo.
Emocorea? Pah, radiohead ole nähnyt emoa eikä corea. Sparta, Rival Schools, Hurt Process ja Boy Hits Car ovat kaltaiseni genremogulin silmissä ehtaa emocorea. Tytöt kato parkuu kauhusta kun kuulevat oikeasti jotain mikä pursuaa tunnetta ja karjuu katharsiksen perään. IMO Radiohead on NME-bitchien musaa, mikä yliampuu hehtaaripyssyllä whinetyksensä suhteen. Nuff said.
Huoh, kaikesta huolimatta sain puristettua itsestäni ton etätehtävän, mikä pitää palauttaa tiistaina . Olenpa tyytyväinen itseeni , nyt sitten viettämään ansaittua pitkää viikonloppua.