TÄNÄÄÄÄÄÄN ON IHANAAAAA! Mä nukuin ekaa kertaa kunnon yöunet kuukauteen ja mä säteilen UUUHH! IHANAA. koko päivä hereillä
Kotiin tultua toinen hämehäkeistä oli luonut nahan ja nyt se on niin kaunis että meinas ihku puhketa. taas on valkopolvella se "kirkkaat kontrasti, ihana musta peppu"-kausi. OIJJOI! mun rakas. Pitäs ostaa bejbelle ruokaa kun se oli tulevan nahanluonnin takia vaan tappanut kaikki ruoat ja viskonut ruumiit nurkkaan se on niin hassu.
LAUANTAINA ON PULSAR ja vihdoinkin VIIIHHDOINKIN keksin mitä pistän päälle. ja s eon glorious. Pojat keksi että mulle sitää kuulemma pistää mikron alle amisvalot, nii että hameen helman alta tulee jeesusvalo . No enpä kyl usko että toteutuu.. Loitetikkuu vaa hameen alle. hähää-hää..
OIJJOIJJJ!! Ja sain tänää posiitiivista kommenttia. viikon parhaat lintsaukset ja naurut koulussa. Parhaat porukat, parhaat kaverit. Ihanat ihmiset Tekee mieli sheikata... ku nyt pääsis purkaa intoa. Joku tänne rutisteltavaksi
KittysDead:
Pitäs ostaa bejbelle ruokaa kun se oli tulevan nahanluonnin takia vaan tappanut kaikki ruoat ja viskonut ruumiit nurkkaan se on niin hassu.