Oi onnea ja autuutta!!!
Juuri selvisi, että onnistuin suorittamaan yliopistourani kimuranteimman tentin loistavilla pisteillä. Tämän seurauksena tutkijan paikka yhden askelen lähempänä!
mykene:
Oi onnea ja autuutta!!!
Juuri selvisi, että onnistuin suorittamaan yliopistourani kimuranteimman tentin loistavilla pisteillä. Tämän seurauksena tutkijan paikka yhden askelen lähempänä!
Tunti 8 minuuttia ja sit tulee tili, huomenna viikon viiminen työpäivä.. Eli huominen o päivä jolloin töissä voi jopa olla viihtyisääkin.. kaikki ei vain murise keskenään..
mitä tekisin ilman sua.. Sä tuot valoa ja selkoa mun elämään ja sun kanssa on ihanaa jutella syvällisiä asioita josta ei saa varmaan kukaan muu selvää kuin me kaksi... Sä saat mut nauramaan ja hymyilemään, sun kanssa on myös hyvä olla vain, ei tarvii naamoita tai mitään jos mua vituttaa niin myös näytän sen ja jos on hyvä olla niin myös osoitan sen. sä olet yksi elämäni tärkeimmistä ihmisistä ja haluun jakaa tän kaikkien kanssa koska olet vain niin ihana otus.
sillee sekavasti selitettynä..
kyl sä tajuut... mut oli pakko tulla avautuu tännekkin...
Sä tuot hymyn mun huulille aina kun kuulen susta....
mykene:
Oi onnea ja autuutta!!!
Pääsin eilen nauttimaan auringosta ja ihanan naisen seurasta. Juotiin muutama siideri...ja olut... Tulin seiskaksi duuniin ja silti hymy korvissa! Ei elämä ehkä olekaan hassumpaa...