adele:
Tänään ei sada yhtään niin paljoa kuin eilen
tän päivän hymy aiheutti se että kun aukaisin oman koneeni ja siitä yhden simulaation jonka olin eilen tylsyyksissä vääntänyt ja huomasin että sehän on erittäin addiktoiva näinkin tyhmälle ihmiselle :)
On tosi hyvä mieli ja samalla vähän vetää haikeeks...viiminen päivä töissä, tehtiin porukalla porkkanasämpylöitä ja sain läksiäislahjaks muumimukin
Ja tänään pääsee pitkästä aikaa kunnon bileisii ja näkee ihania ihmisiä
Ja huomenna tavarat uuteen kotii
Ei näin hyvin saisi oikeasti mennä, tulee huono omatunto. *iihhih*
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Suomalaisten valjakkoajajien menestys. MM:stä (viime vkl:na Ruotsista) hlökoht. pronssi, joukkue hopea ja lisäksi suomalaiselle kansainvälisen ratsastajainliiton yksikkövaljakoiden kisasarjan voitto. Hyvä Suomi!
Amma:
Suomalaisten valjakkoajajien menestys. MM:stä (viime vkl:na Ruotsista) hlökoht. pronssi, joukkue hopea ja lisäksi suomalaiselle kansainvälisen ratsastajainliiton yksikkövaljakoiden kisasarjan voitto. Hyvä Suomi!
Suomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! meidän valjakot on tähtiä
Olin tänään lintsil! Oli kivaa. Ei kuitenkaan jaksa innostuu niinku sillon pienenä. Tuli aika nopeesti huono olo eikä jaksanu olla loppuun asti, niinku pienenä.... Mut silti, hauskaa oli!!!
22, 22:22 oli äsken, mukava luku näin syntymäpäivänä :)
Mitään erityistä ei kyllä tapahtunut tuona hetkenä, vaikka muistankin joskus nähneeni kunnon trilleri -painajaisen (elokuvatyylisen, en ollut itse missään osassa ko. painajaisessa) joskus nuorempana, jossa joku murhaaja jahtasi perhettä ja iski aina paikkoihin, jossa luku 22 oli jotenkin läsnä. Motellin huoneen numero, kellonaika jne. :)
Flow mo':n esitys Kiasmalla. Lisäksi tuli shoppailtua kaikkea turhaa (kello, taskulamppu, kaksi paria pohjallisia, merisairauslääkettä, butaanistenkku) kertausharjoituksia varten. Lähtö kohti kasarmia klo 7:00 aamulla, joten kaipa tässä pitäisi kohta mennä nukkumaan, pakata tai tehdä jotain muuta kehittävää... Olkoon. On kuitenkin animea katsomatta.