Nukuin steissillä (aseman wurstin edessä) viime yönä, ku missasin molemmat yö-dösät. *iihhih* Heräsin siihen, ku 2 vartijaa tulee herättelee... tähän aikaan ei saa enää nukkua
Lauantaina oli täälläkin pohjoisessa jopa bileet.. Sitten kun tanssittuani koko illan kävelin kämpille n. 7 km, eksyttyäni matkalla muutaman kerran/kierrettyäni muutaman mutkan kautta (mähän en koskaan eksy...), niin tunsi taas väliksi saaneensa hieman liikuntaa.. Hyvä olo oli..
Niin, ja tänään sit tekemään jonkinsorttista splätteriä. Hmm. Mut murhanirhataan kirveellä.. Siitä voi tulla hyvinkin mielenkiintoista.
Mulla on kyl lähes aina päällä.. Voisin varmaan kirjoittaa tänne joka päivä.. kaikille tasapuolisesti..
Mun salainen poppispaheeni, Nerdie, on julkaissut uuden albumin ja sain sen juuri selville. Vähänkö oon tohkeissani. Huomenna kauppaan heti kiireellä, nyt soi jo Broken Glass neljättä kertaa putkeen aivan helvetin lujaa skobeista.
Jone:
Mun salainen poppispaheeni, Nerdie, on julkaissut uuden albumin ja sain sen juuri selville. Vähänkö oon tohkeissani. Huomenna kauppaan heti kiireellä, nyt soi jo Broken Glass neljättä kertaa putkeen aivan helvetin lujaa skobeista.