vanhuuden maanisdepressiivisyydestä kärsivä diabeetikko tätini joka ei pysty enää huoletimaan kunnolla itsestään(hoitajat käyt 3 kertaa päivässä kotona katsomassa sokerin ja kertoo lääkityksen) on saanut avun nakkuloista=tasottunut suht hyvin.
Alkoi puskea maniaa päälle-> oli menossa taas naimisiin ihmisten kanssa ja puhelinkeskusteluissa tiesi mitä toinen tulee sanomaan kahen ensimmäisen lauseen perusteella...yleensä jotain kritisoivaa kommentia.
painokäyrä laskusuuntaan.. hitaasti tosin mutta ehkä varmasti. Liikuntatunteja tällä viikolla 6,7h. olen tyytyväinen:) Lisäksi löytänyt uusia liikuntalajeja joita yleensä en olis ekana menossa kokeileen. Tuli testattuu ja hyväksi todettua. Pilates jooga*plur*
Ollu yhtä 20-sekuntia kestävää ikävää kokemusta lukuunottamatta ihan loistava viikoloppu ja alkuviikko! Ja oikeastaan koko viime viikkokin oli aika mukava. Voi olla että ihan hypersiisti loma jätti hyvälle mielelle kun tuntuu siltä että mikään ei saa mua nyt lannistumaan!
Vauhdikas päivä; aamulla ylös kahville, sitten salille, seuraavaksi koiran kanssa pitkälle lenkille, siitä kotiin ja suihkuun, sitten vieraat saapuikin. Kahvittelua ja höpöttelyä, jälleen koiran kanssa ulos, tämän jälkeen kauppaan ja vihdoin kotiin rentoutumaan läppärin ääreen. Kiva päivä <3
Ystävät ja kaverit, halikaverit ja kaikki muutkin kanssaeläjät. Hirveen paljon apua koen saaneeni viimeisen puolenvuoden aikana todella monelta ihmiseltä.
Tietenkin pitää paikkaansa myös ennen tänne tuloa, mutta täällä sen eron näkee niin selvästi.
Tunnen monia, jotka lähtivät häntä koipienvälissä takaisin, kun kovat realiteetit iski kasvoille.
Kävin parturissa kanssa tänään ekaa kertaa sitten viimevuoden tammikuun. Sitä aikasemmin kävin vuonna 2006. Pitänee käydä ehkää vähän useammin*mietiskel*
Suomessa oli kätevästi Sapsu auttamassa hiusten leikkuussa, mutta täällä oon vaan itte vetänyt lyhyeksi leikkurilla. Totesin nyt kuitenkin, että ei oo ehkä paras hiustyyli duunihakuihin täällä missä ihmiset todella on hyvin kiinnostuneita sun ulkoasusta ja sanoo sulle päin naamaa mielipiteensä
Tää on kai tätä alkavaa assimilaatiota*blush*
Hikkeilystä tulee kiva olo.
Hollannin kielen maikka sano, että mulla on yllättävän hyvä sanasto. Ymmärrän todella hyvin kuunneltunakin, enkä vaan kirjoitettuna*jiihaa*
Tietty ihan alottelu tasolla tässä vasta ollaan, mutta silti