Fiiliksen porukka antoi ylläripylläri synttärilahjaksi omia settejään sisältävän CD-vihon! Nyt on niiiiin laadukasta kamaa kuunneltavaksi, kun ajaa Hki-Kvl/Fiilis-Hki-väliä.
Kiitos Fiilis, kiitos Kouvola!
46,900 posts, 2,345 pages, 17,031,368 views
Replying to päivän :):
Mä oon aina pitänyt tätä ilmausta niin (vaikket sitä noin sanonutkaan) perus tyttöjen iltamaisena, että pisti naurattamaan (kuten aina) ja oli pakko quotee vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.larzizi, 14.12.2009 23:03:
tyttöjen kanssa tuulettumaan
Calumet, 15.12.2009 16:53:
---
larzizi, 14.12.2009 23:03:
tyttöjen kanssa tuulettumaan
---
Mä oon aina pitänyt tätä ilmausta niin (vaikket sitä noin sanonutkaan) perus tyttöjen iltamaisena, että pisti naurattamaan (kuten aina) ja oli pakko quotee vaikkei mitään järkevää sanottavaa olekaan.
Mutta pitäkäähän ihmeessä hauskaa. :)
sapeli, 16.12.2009 11:56:
Keskustan S-Marketissa on biohajoavasta muovista tehtyjä hedelmäpusseja! Tämä on todella hyvä juttu, koska nyt kaupassa käynnistä ei tule muuta sekajätettä kuin itse tuotteiden pakkaukset - nyt siis kannattaa alkaa pitämään niitäkin silmällä.
Reivaaja, 16.12.2009 12:02:
---
sapeli, 16.12.2009 11:56:
Keskustan S-Marketissa on biohajoavasta muovista tehtyjä hedelmäpusseja! Tämä on todella hyvä juttu, koska nyt kaupassa käynnistä ei tule muuta sekajätettä kuin itse tuotteiden pakkaukset - nyt siis kannattaa alkaa pitämään niitäkin silmällä.
---
Mutta ne hajotessaan päästää kaasuja. Muovipussiin käytetty öljy jää maahan pitkäksi aikaa, eikä ole tankissa haisemassa. Maissi jne. skeidat nostaa ruuan hintaa ja vie rahat samojen sijoittajien taskuun kuin ennenkin.
sapeli, 16.12.2009 12:22:
Hmm, meillä lienee vähän eri näkemykset ja arvovalinnat näiden asioiden suhteen, ja mulle onneksi kelpaa sokea luottamus meidän perheen eko-ekspertin tietoihin.
Reivaaja, 16.12.2009 12:30:
Mitäs mieltä olet sademetsien kaatamisesta?