Loppu toi vitun lämpö! Nyt voi nukkuu jo koko lakanan kanssa, nyt ei tartte olla pelkis kalsareissa ilman et on litimärkä.
Vois alottaa taas kerran 15kg elopainoa pois ens kesäks projektin ni ei tarttis kärsii niin vitusti +25 asteen lämmöstä
"Viulu sanoo kriik, kitara trööt ja huilu pruut.
Säveltäjän mielestä tämä kuvaa inhimillisen
herkkyyden suurinta hetkeä, mutta kuulijan mieleen
nousee väistämättä ripuloiva kuikka."
sadesola, 3.9.2009 17:01:
"Viulu sanoo kriik, kitara trööt ja huilu pruut.
Säveltäjän mielestä tämä kuvaa inhimillisen
herkkyyden suurinta hetkeä, mutta kuulijan mieleen
nousee väistämättä ripuloiva kuikka."
Säveltäjä Anton Aalinen,
Aikakaus-Lehti 2/2008
Unohdit olennaisimman: "Ei ole liian vaikeaa musiikkia, vain liian mietoja huumeita." :D
Jotenkin iski toi kerran bile-etkoilla ja siitä asti ollut aukeama olkkarin seinällä.
Mun ilon aiheet liittyy asioihin joita näin ja koin tänään kaupungilla.
Ihmisten onnellinen jälleennäkeminen ja halaus.
Eksynyt mummo, jonka saatoin oikeaan paikkaan ja joka toivotti kaikkea hyvää.
Isäntänsä näkemisestä innoissaan pyörinyt ja vinkunut bulldoggi. (Tälle itse asiassa repesin ääneen.)
Vanha pariskunta kaupassa rollaattoreilla.
Kirkkaanpunaiset lehdet köynnöksessä.
Naamaa vihmova tihkusade.
Tyttö, joka katsoi silmiin ja hymyili mulle junassa.
Läppäri ja Serato tuli postissa. Viimeset kaksi tuntia leikkinyt ja täytyy sanoa että on kyllä hieno vekotin. En ole koskaan ollut näin onnellinen. Paitsi ehkä silloin kun sain sen hienon polkupyörän lapsena mutta sitä ei lasketa koska sen minä varastin....
Tänään kun pääsin opinahjolle, ensimmäisenä tulee tuutorit sanomaan että lähetään syömään koulun piikkiin. Hiton hyvät sapuskat, ja siitä kun takasin minibussille päästiin oli takapenkille eksynyt 8 lavaa bisseä!
Viimeisenä ennen kun autosta ulos hyppäs, lykkäs tuutori käteen kutsun jossa oli osoite kivasti kryptattuna. Kaks tuntia sitä tässä ratkoin, mutta tiedänpäs perkele missä bileet on :D
Palaset loksahdellu aika kivasti viime aikoina Tai no, TOSI kivasti
Uus kiva känppä, missä viihdyn tosi hyvin ja tää on kyllä erittäin passeli mun tarpeisiin atm. Sain sen "sisustettua" myös tosi kivasti. = Iso (uus) sänky ja (uus) telkka :D
Uus duuni alko myös tänään ja ainakin duunifrendit tuntus olevan tosi jees. Itse duuni toiv myös. Haistattelu viime viikolla olikin aika hoocee. Kahen timman grillaus ja puolet enkuks :D Noh mut sainpas mestan!