päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,073,919 views

Janisa

#41021 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mietin pitkaan onko taa paivan :) vai paivan :(, mutta eikohan nyt kaanneta tammoisetkin "surut"
ja lahtotunnelmat positiivisiksi. *hihu*

Olin siis tanaan viimeisella spinning-tunnilla ja jouduin sanomaan hyvastit mun suurelle joukolle ystavia. *uuh* Itkemisekshan se meni mutta sain ihania laksiaislahjoja niilta seka todella ihanan kortin, johon kaikki mun laheisimmat salikaverit + spinningystavat oli laittaneet nimensa ja kirjoittaneet jotain ihanaa. (en kylla tosin vielakaan ymmarra miten ne oli sen tehneet...?)

Huoh. On taa raskasta.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jinx

#41022 • • Jinx Superfeminine
Kaunis aamu *hymy*

--
Pyllykkä

Unik

#41023 • • Unik
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Studio+Julmahuvin+Touko+Pouko+palaa+televisioon/1135240461386

Studio Julmahuvin Touko Pouko palaa televisioon
Julkaistu: 11:25

helsingin sanomat

Sketsisarja Studio Julmahuvista tuttu kulttihahmo Touko Pouko palaa televisioon uudessa sarjassa Subilla.

Jukka Rasilan esittämä Touko Pouko nähtiin ensimmäisen kerran 1998 Yleisradion tuottamassa Studio Julmahuvissa. Venla-palkitusta sarjasta tuli suuri menestys ja Touko Poukosta ehkä sarjan suosituin hahmo.

Epäkorrektia lastenohjelmaa vetänyt hahmo palaa ruutuun Jugi Style -nimisessä sarjassa tammikuussa.

”Touko Poukon rooliin oli yllättävän mukava hypätä kymmenen vuoden tauon jälkeen. Hahmo on pysynyt melko paljon samana, ehkä se on hieman aikaisempaakin sekopäisempi”, Touko Poukon esittäjä Jukka Rasila kuvaa.

Jugi Stylen käsikirjoittamisesta vastaavat Rasilan lisäksi Petteri Summanen ja Kari Hietalahti. Rasilan mukaan sarjassa on samoja elementtejä kuin Studio Julmahuvissa. ”Se on kuitenkin hieman perinteisempi sketsisarja", hän luonnetii.

sapeli

#41024 • • sapeli jokukukamikä?
Löysin mun nopat! *jiihaa* Ja ehdin jo ostamaan uusiakin, mut se tuskin haittaa... *iloinen*

PS: vähänkö mulla on hyvä salatasku mun repussa... *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#41025 • • Muussika Guest
Eilen ostin meidän metriksen edestä pikkuiselta neidolta partiolaisten joulukalenterin. Voi sitä onnellista tyttösen ilmettä. *hihu* Olen itsekin ollut partiossa monta vuotta, kiva tukea sitäkin toimintaa.

Tänään oli tosi hyvä ja tarpeellinen kokous duunissa, sen jälkeen hommasin ulkoilupökät ja Kiroileva siili -kalsarit. *nauru* Niin, ja ruokaostoksetkin tuli tehtyä.

Kohta megasiivous yhdistettynä jammailuun, biksut päälle ja eikun menoks hyvän musan tahtiin! *jiihaa*

Niin, ja huomenna heti aamusta sauvakävelemään työkavereiden kanssa. :) Enpä oo koskaan kokeillut, mutta tuleepahan sekin sitten koettua! Huomenna myös frendi tulee etkoilemaan ja sit bilettämään. *plur*

Kivahyvä fiilis. :)
Umbala

#41026 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Sain vihdoin ja viimein kuulokkeet duuniin. Tilasin puolisenvuotta sitten bluetooth lähettimet ja nyt jo saatiin käyttöön. *nauru* Ei siinä että noita IP puheluita tulis pahemmin tehtyä, mutta saapahan popit soimaan, ja videoihin äänet *iloinen*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

MissKoo

#41027 • • Edited MissKoo
Kelasin, että käyn kotona duunin ja kauneushoidon välillä, sitten muistin, että ainiin, mulla ei ole vessaa käytössä ja rakennusmies kotona häsläämässä. En meekään sit! Ajatus vaan nauratti, että oisin menny kotiin ja käyny pissalla keittiön lavuaarissa raksaheebon edessä *pepsodent* Huudellut siinä samalla, että viittiks tuoda paperia *nauru* *nauru*
mariq

#41028 • • mariq

sapeli, 23.10.2008 14:16:
Löysin mun nopat! *jiihaa* Ja ehdin jo ostamaan uusiakin, mut se tuskin haittaa... *iloinen*

PS: vähänkö mulla on hyvä salatasku mun repussa... *whaat*

Mähän sanoin et ne löytyy! Onneks olkoon! *hihu*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Metz^^

#41029 • • Metz^^
Sain eilen valmiiks koosteen meidän kissanpennun vauhdikkaista ensimmäisistä kuukausista :)

FAST AND FURRIOUS

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Freja

#41030 • • Freja Sihteeri
Kiva päivä takana (jälleen kerran), ja siivous edessä. Huomenna duunikamui tulos istuun iltaa mun luo (joka on kivaa), mut pitäis ehkä saada tää kämppä jotenki kohtuullisen säädyllisen näköseks.
No mut, onhan mulla täs ilta aikaa *hihu*

Elämä! *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinx

#41032 • • Jinx Superfeminine
Siivous tehty *iloinen*

--
Pyllykkä

Sparkling

#41033 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Huomiseks tuli yllärivapaapäivä, mikä tulee tod. tarpeeseen! Kivointa *hihu*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

^Petunia

#41034 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
eilisen päivän :)
oli kiva nähdä ystäviä hyviä joita ei ollut nähnyt liian moneen kuukauteen, pitäisi hankkia lisää aikaa ystäville ennen kuin ne katoavat *joo*
ja tämän päivän :)
pääsee murun kainaloon *plur*
Takyon

#41035 • • Takyon Möwkö
Vihdoinkin joku on pysytyttäny nettimusakaupan jota oikeasti voisi tukeakin. Artistit saavat itse hinnoitella tuotteensa ja kaikki ostetaan suoraan artistilta, ei siis levy-yhtiötä vetämässä välistä. Ja mikä tärkeintä, kaikki biisit on drm-vapaita ämpäreitä ja flac:ja.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Rubicon

#41036 • • Rubicon
Mulla on ehkä maailman ihanin vuoropäällikkö *hihu*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Freja

#41037 • • Freja Sihteeri
Alan olee aika valmiina huomiselle *hihu* Perjantai! *plur* Tulee varmasti kiva ilta, toivottavasti päästään baariinkin asti, hih :)
Kävin äske kaupas ja siellä huomasin, että mun kännykän suoja oli tippunut. Vähä masennuin, koska se oli ostettu toiselta puolen maapalloa ja siinä oli aika paljon muistoja, niinkin pienessä tarvikkeessa, kyllä. Kotimatkalla pyöräillessä huomasin sen vahingossa maassa ^_________^

On vaa nii hyvä olla, ettei tätä fiilistä voi pilaa oikeen mikään *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Josssu

#41038 • • Josssu
Kaksi hymiötä kertoo kaiken *blush**plur*
#41039 • • Muussika Guest
Jeeee, siivosin koko känpän ja pesin pyykit ja tiskasin tiskivuoren, ja sit vielä leivoin hyvää leipää. *slurps* *plur*

Sisältää mm. kauraleseitä ja auringonkukansiemeniä, terveellisiä ainesosia siis. :)

Tällä viikolla on ollut tosi lyhyitä työpäiviä, on ollut kivaa vaihtelua. Ehtinyt tekemään kaikenmoista urheilusta kotihommiin ja ystävien näkemiseen. Nyt jaksaa taas paremmin töissäkin. *hihu*
*Anna*

#41040 • • *Anna* Fantastic House wife
Sain tänään kutsun syömään ILMAISTA argentiinalaista itsetehtyä jäätelöä, koska paikallisessa jäätelöbaarissa oli annosten valokuvaus käynnissä eikä ketään, joka söisi annokset pois sen jälkeen! *whaat* Taivaallisen hyvää... *slurps*

Ja lauantaina sain asiakkaalta ilmaisen kasvohoidon, koska palvelin häntä niin hyvin. Ihan hyvä viikko takana. *pepsodent*