rose, 19.8.2008 19:20:
Nyt se koulu sit alko =) Pientä muutosahdistusta havaittavissa, mutta mahtavaa alottaa opiskelut omalla alalla.
Mä muistan sen fiiliksen kun istuu ekaa kertaa ventovieraiden ihmisten kanssa uudessa luokassa, sellanen tabula rasa-fiilis.
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Deadlineen mennessä tehty ja toimitettu 2 lehtijuttua + kuvat ja yksi tiedote.
Lisäksi väännetty esite MM-kisoihin (kunhan vaan arvoisa jury vielä kelpuuttaisi sen...).
Posti toi tänään kutsun toisiin MM-kisoihin (=akkreditointi meni läpi). Tää tosin meinaa sitä, että pitäisi ajaa Puolasta Saksan läpi Hollantiin (yksin?).
Musta toi on pirun hyvä uutinen.
Se että GM ei saa hummereitaan myytyä on toki kurjaa siksi että ne on jo valmistettu ja ovat nyt "romurautaa" mutta se että jopa sellaisissa maissa kun Yhdysvallat, Intia ja Kiina kieltäydytään tilaamasta näitä autoja, koska ne kuluttavat niin paljon kallista polttoainetta, on mun mielestä todella terve suuntaus.
Toki tiedostan että kuluttajat ei valtaosin jätä noita ostamatta saastuttamisen takia, mutta korrelaatio löytyy suoraan, jos kuluttajat ympäri maailmaa haluavat vähän kuluttavia autoja ja niilläkin ajavat koko ajan vähemmän, niin imho on hyvä juttu että polttoaineen hinta on kallista, koska saastuttaminen vähenee.
Toki Suomessa pitäis saada julkinen liikenne halvemmaksi ja toimivammaksi jotta omaa autoa ei tarttis ajella ollenkaan, mutta polttoaineen hinnan nousu poistaa mukavasti sitä turhaa ajelemista pitkin poikin.
Mulla on ollut elämäni paras kesäloma Olen tehnyt kaikki ne asiat, mitä halusinkin tehdä ja enemmän. Suurin kiitos tästä onnistuneesta kesästä kuuluu tietty ensin iki-ihanalle kullalle ja sen jälkeen kaikille kavereille Te tiedätte keitä ootte, thanks! Tuntuu vaan oudolle ajatella, että tää kesä oli nyt tässä, mutta niinhän se taitaa olla. Ja ehkä ihan hyvä, nyt alkaa sitten yli kahden kuukauden paussi kaiken maailman kekkereihin..
Ihanan letkee vapaapäivä, aamulla krapulaista laatukoomailua kaverilla ja kotona sit siivoilua ja oleilua<3
Huomenna sit leirikouluun ja perjantaina Parikkalaan mökkeilee
Vähän vaihtelua elämään
Kävi tänää kattomas rakennustyömaata talosta mihin ehkä muuttamas puolen vuoden sisää, kun se valmistuu, 2krs, iso 2krs parvelle ulottuva olohuone, iso parveke, rupes jo suunnittelee minne kotiteatteria & huonekaluja laittais, pohjapiirustuksia oli mukava tutkailla paikan päällä. Olohuoneeseen tulee myös takka