I'M ALIVE, I'M ALIVE!
Luulin, että kuolen 13h duunipäivään 3 päivän festariviikonlopun ja messevien univelkojen päätteeksi, mutta henki pihisee yhä.
Oli kyllä kerrassaan loistava viikonloppu!
- Mun festariheila ja meiän häiriintyneet jutut <3
- Esitin videokameralle latvialaista Sonata Arctica -fania, koska jotain koostetta kuvaavat tuttavat sano ettei ne jaksa käyttää koko päivää latvialaisen festarinaisen metsästämiseen :D Toivoen en bongaa latvialaista pärstääni jostain telkkuohjelmasta, tai pikemminkin toivoen kukaan tuttu ei bongaa :D Aika järkyttävää tavaraa. Selvin päin saa aina parhaat ideat.
- Olen toiminut auttavana kriisipuhelimena jollekin tuntemattomaksi jääneelle mieshenkilölle, joka avautui ja kertoi ongelmistaan: kolmannesta nännistään ja liikakarvoituksestaan. Kolmen Koon hoitokeino löytyi heti: Kossu Kiesusteippi Kirurginveitsi
- Oltiin lauantaina kokemassa, mitä on ug-bläkkisbändimeisinki. Koitettiin kovasti löytää positiivisia puolia siitä meiningistä, mutta oli vaan jotenkin liikaa (jopa mulle) koittaa jorailla positiivisen riemukkaasti kun joku sekopää viilteli itseään lavalla. Yököttävää, mutta ei voinut muuta kuin nauraa. Meni uskottavuus koko touhusta. :D Angst, dyyd!
- Mulla on pylly helkutin kipeä toistaiseksi tuntemattomasta syystä.