46,900 posts, 2,345 pages, 17,105,704 views
Samu*, 19.6.2008 14:59:
Pomo tarjos juhannuslounaan tuossa :)
Paikkana Espoon fine diningin kermaa oleva Ravintola Haikaranpesä, Haukilahden vesitornin huipulla. Oli kyllä suht tosi namit sapuskat ja miksei myös maisemat, varsinkin tällei täysin yllärinä.
remotion, 19.6.2008 20:56:
---
haukkis on ässä! käydää kans sillon tällön siel
Samu*, 19.6.2008 21:05:
Noo mulle tuo oli ihan eka kerta, vaikka koko elämä mennyt täällä Espoon metsissä :) Hyvää safkaa saa useammastakin mainiosta ravintolasta, mutta ne maisemat.. ohhos.
Noo huomenna läpimärkänä ja ympäripäissään Pihliksessä sitä korventunutta kyrsää järsiessä voi muistella miten nastaa oli olla töissä
remotion, 19.6.2008 21:15:
---
Samu*, 19.6.2008 21:05:
Noo mulle tuo oli ihan eka kerta, vaikka koko elämä mennyt täällä Espoon metsissä :) Hyvää safkaa saa useammastakin mainiosta ravintolasta, mutta ne maisemat.. ohhos.
Noo huomenna läpimärkänä ja ympäripäissään Pihliksessä sitä korventunutta kyrsää järsiessä voi muistella miten nastaa oli olla töissä
---
ok, mä oon ollu jopa yhen kaverini hääjuhlassa tuolla.
ei mun mielestä espoossa saa mistään ton tason safkaa... vai saako?
mayah, 20.6.2008 06:57:
---
Freja, 20.6.2008 04:56:
Heräsin pirteenä :) Ja ulkonakin on ihan nätti ilma, eikä juhannukseks ookaan enää NIIN pahaa säätä näkyvissä
---
No hei, mä unohdin kännykän olohuoneeseen ja ku heräsin, ni Osku oli jo noussu joten aattelin, et kello on varmaan jo yheksän, ku on valosaa ja kaikkea, et jopas mä oon nukkunu. Niin no. Olihan se puol seitsemän jo ja Oskuki oli nukahtanu sohvalle uudestaan :D
Eilen taas uhottiin, et joo joo, nukutaan huomen TOSI pitkään. Jep jep
Unirytmi You just gotta love it. Vaikka se perseestä onki :D