enkyllä oikein psyty sanoin kuvailla kuinka onnellinen oon nykysestä elämästä.
Hieno päivä kaikenkaikkiaan minkä lisäks vitun hyvät "erilaiset" reenit ninpo taijutsun parissa ja senjälkeen minä+12irkkua mentiin japanilaiseen raflaan syömään ja parille bisselle. 50% jutuista meni täysin ohi, mutta pirun kivaa oli!
hahaha löysin kaapista vanhat "reivi" kengät tälläset puolisaappaat missä on aivan julmetun paksu pohja. tulvahti tajuttoman hauskat muistot mieleen vuosituhannen vaihteen biletyksistä.
Mutt herranen aika, ei näitä kyl enää pystyis mitenkään käyttää vakavalla naamalla. Mutten haluu heittää poiskaan, kun tulee hyvä mieli aina kun nää sattuu käsiin ahahah
Kävin aamupäivästä kampaajalla ja nyt sai taas vähän vaihtelua lookiin :) Ku on niin upea sää ollu ni lähdin sitten huvikseni kävelemään itiksen suuntaan, jos sieltä vaikka löytyis uudet housut ku oon semmosia jo pidemmän aikaa kaipaillu. Saaliiks tarttu kahdet kivat housut, uus paita ja pari litraa mansikoita Jos en oo ihan ähkynä noiden syönnin jälkeen ni repäsen ja lähen vielä lenkille!
Tein hyvää salaattia ja hain muutenkin kaapin täyteen ruokaa, korkkasin just ekan bissen ja kaveri tulee reipan tunnin päästä istuu iltaa
Vois suunnata kattelee auringonlaskuu tuonne merenrantaan...
Viimeinen vuorokausi on ollut yhta naurua, kohellusta, huutoa, laulamista, kanneilya, aamupalailua, New Yorkia, Detroitia, Yankeesia, Tigersia ja rakkaita ihmisia ymparilla.
Kaikki tama tehty myos kovassa keuhkotulehduksessa.
Pahoin pelkaan etta tanaan uudestaan... No, huomenna on aikaa nukkua!