päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,075,206 views

Chäz

#35261 • • Chäz Namutäti
Lumienkeleitä *enkeli*

Kiitos Jenni kivasta päivästä *sydän* *hali*

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

Wolverine

#35262 • • Wolverine

Miksan, 5.1.2008 15:05:
---
Wolverine, 5.1.2008 13:13:
eri pankkien korkopolitiikka. sain handelsbankenilta vuoden aikana 19.94e korkoi, sit siirsin rahat islantilaiseen pankkiin ja sain sieltä kuukaudessa 20.03e korkoo.. en sit tiedä pitäskö tän olla :( vai :) mut anyway.

---

Glitnir nyt varmaanki kyseessä?
Niillähän nyt oli vuoden loppuun asti tarjous kovalla korolla, kyllä seki nyt heti vuodenvaihteen jälkeen palautuu samoihin lukemiin ku muillaki pankeilla.

itseasiassa kaupthing-edge... ja niiden tarjous on voimassa maaliskuun loppuun asti, 5.05%. toihan on efektiivinen vuosikorko jolloin todellinen vuosikorko on 4.94%, ajattelin että ton tarjousajan jälkeen alan pistämään niitä ½v määräaikaistileille joissa on 4.70% todellinen vuosikorko joka sekin on ihan <3
Anu

#35263 • • Anu
Lunta tuli tänään, aika ihanaa! *plur*
Verano

#35264 • • Verano Merituuli
Tunnin iltakävely lumista maisemaa ihastellen teki hyvää mielelle. Eilenkin oli ihanaa kävellä auringonpaisteessa, mutta oikeastaan lumen keskellä kävely oli vielä parempaa. Niin kaunista ja rauhoittavaa <3

Jotain positiivista siinäkin, että päivä oli ehtinyt kulua jo melkoisen pitkälle ennen kuin pääsi sängyn pohjalta ylös ja vielä uloskin asti :P
tiiplis

#35265 • • tiiplis also available in sober
No kun oon niin tollo *nauru* mut hellyttävä tollo...

--
italia litania nainati lailati

sapeli

#35267 • • sapeli jokukukamikä?
Kivaa tekemistä kotona, kivaa tekemistä peliporukan kanssa, saanut nukuttua paljon nyt viikonloppuna... Ihan hyvällä mielellä lähtee uuteen työviikkoon. *hymy* Luultavasti saadaan apujoukkoja töihin eli sekin helpottuu (ai niin, pitää muistaa ottaa lukemista mukaan töihin!) vielä entisestään *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

a-j

#35269 • • a-j
nettistalkkaaminen on kyllä ehkä parhainta *iloinen* *iloinen* *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Kolera

#35270 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Ai hitto muistin parin vuoden takaisen kännitöhöilyn.

Asuin porukoil missä pienen ikäni olin asunu ja olin sitten baarista kävellyt kotia. Huomaan että jahas ei ole avaimia(pudonnut housujen taskuista koska normitaskujen tilalla oli vaan pelkät reiät) Menen sitten roskahuoneeseen kylmälle betonilattialle nukkumaan kun lehtiroskiksetkin oli tyhjennetty.

Siellä hytisen kylmästä puolisen tuntia ja ajattelen että soitan porukoille et ajaisivat mökiltä päästämään minut kotio kun summeritkaan eivät toimisi vielä 3-4tuntiin. No kapula oli illan viileyden takia sammunut ja minä sitten siinä yritin pistää pin-koodia kapulaan enkä meinaa muistaa sitä saatika osun oikeisiin numeroihin sitä laittaessani joten kohtapa puhelin pyytää PUK-koodia.

Kiroillen horrostan siellä roskahuoneessa muutama tuntia ja arvelen valonmäärästä että ehkä nyt on summerit jo toiminnassa ja menen sitten painamaan naapurirapun asunnon summeria jossa lapsuuden ystäväni vanhemmat asuvat et jos pääsis ees sisälle lämpimään. No painelen sitä parisen kertaa eikä ovi avaudu ja päätän sitten älyvetona vetää koko saatanan summeririvit läpi lauantaina 7-8 aikaan aamulla =P
vedän sitten pariin otteeseen summerit läpi kun ei ovet avaudu ja sitten kuulen jotain huutoa kai parvekkeilta ja menen ovisyvennyksestä ulos ja katson ylös ja siellä se lapsuudenkaverin äiti huutaa mut nähdessää et "ai tomppa se onki!". Sen lisäks et siel on tää äitee ni siel on puol rappua tuijottamassa parvekkeilta mua. Sillon kyllä hitusen HÄVETTI *nauru*

No onneks samas rapus on talon yleismies jonka avulla sitten pääsin ihan suoraan himaan nukkumaan lämpimään.

Ja rappukäytävän ovihan ei ollut tosiaan avautunut koska tää ystävän äitee oli huudellut parvekkeelta että kuka siellä on ettei avaa ovee ellei tuu näytille ja sitä mä en sit kuullu millää.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#35271 • • Muussika Guest
Jee, kohta alkaa eka duunipäivä uudessa duunipaikassa! *plur*

(En tosin saanut oikeen nukuttua vaikka menin petiin jo 22 maissa, mutta ei she midist. Eiköhän tänään tule sit uni paremmin.) *hihu*

P.S. Oli muutes kiva viikonloppu... *pihkassa*
Zandy

#35272 • • Zandy
oon rakastunut meidän uuteen Wake-up Light herätysvaloon, ihana laite! *sydän*
jeesboks

#35273 • • jeesboks p u p u
Sain lääkärille ajan heti aamupäivälle...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Freja

#35274 • • Freja Sihteeri
On terveellinen olo. Vaikka viikonloppu menikin rellestäessä ja eilinen meni ihan hukkaan (mitä inhoan melkeen yli kaiken), niin silti nyt on "ihan ok"-olo, kun eilinen ei menny kuitenkaan överillisesti darramässäilyks tai mitään sellasta.
Harmittaa kyl, et eilinen meni sillee hukkaan, mut eipä tässä ny kuitenkaan lähiaikoina oo samanmoisia tulossa.

Sit viel aletaan kaverin kaa käymään mun liikuntavapaapäivinä museoissa! Nyt varsinkin ku Helsingin museoihin pääsee ilmaiseksi, niin tulee ehkä paremmin käytyä. Siitä tulee ihan kivaa :)

Plus et kolme viikkoo ni oon Berliinis.

ja sit viel tänää forza ja Maija *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

#35275 • • anis
Vielä on lomaa jäljellä *pepsodent*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

#35276 • • Freja Sihteeri
Duunikaveril oli äsken ihan "The computer says nooo"-ääni :'D ny repeilen itekseni ja se ihmettelee et mitä nauran :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

#35277 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Freja, 7.1.2008 10:37:
Duunikaveril oli äsken ihan "The computer says nooo"-ääni :'D ny repeilen itekseni ja se ihmettelee et mitä nauran :D

*hajoil* :DDD

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Verano

#35278 • • Verano Merituuli
Sovittiin pomon kanssa millon pidän viikon talvilomani. Ajoitin sen muuton kanssa sopivasti. Jäi vielä yksi päivä palkallista muuttovapaata sovittavaksi myöhempänä ajankohtana, ja jostain oli ilmestynyt vielä yksi lomapäivä käytettäväksi. Ei haittaa.
ianna ei anna!

#35280 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Kävin työhaastatt ja se meni tosi hyvin *jiihaa*
Huomenna vielä toinen *jänsk*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_