Kampaajalla käynti Ja se laitto mulle J.Lo kiharat ja vaikka nää kiharat kestää tälläsinä vaan tän päivän ni tää on niin harvinaista herkkua että ja sentään!
Kyl13 on aivan IHQ. Tämän vuoksi menin sitten ostamaan liput Kyl13:n konserttiin Tukholmaan. Kun taskussa on liput jo Helsingin konserttiin, niin eipä voisi olla enää yhtään enemmän IHQ. Tietenkin, jos hankkisi liput Pietarin konserttiin tai mitä parasta, Lontoon, niin sitten olisi ilo ylimmillään.
Oon aikoja sitte ylittäny tän pvän tavoitteen, ja nyt sit pidän taukoa. Laitoin kuulokkeet korviin ja kuuntelen musaa, jos ihmiset vaikka tajuis nyt hetken olla häirittemästä mua.
Nyt on kasa oman alan kesätyöhakemuksia postitettu.
Huomenna ehkä tulee putkimies, joka poistaa tuon mulle vainoharhaisuutta aiheuttavan vuotavan vessaongelman.
Seuraavaksi operaatio siivous ja sit syömään omatekemää kanasalaattia.
Kävin lisäksi aamulla lenkillä ja oon kuunnellut tänään hyvää musiikkia, elikkäs jokseenkin loistava päivä menossa.
menin 10min sulkemisajan jälkee naapurin skebumestaan, setä oli jo ovella pois lähdös mut käänty takas ja väsäs mulle herkkukebabin ja tökkäs viel limun kaupan päälle..olipa kivasti tehty*hihu* (vai näytinköhän mä niin reppanalta..?)