Rubicon, 13.11.2007 12:11:
Kello on vasta kakstoista, ja mä oon antanut tänään kahet fudut ja kolme kirjallista varoitusta.
Lisäksi oon pitänyt yhden puhuttelun ja vielä ois yks duunari kateissa jolle pitäis avatua mun mietteitä.
:O Millä alalla ja mikä toimenkuva jos saa kysyä? Aika hurjan kuuloista touhua.
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
YleXXL-risteily. 32 tuntia valveilla, 10 minuuttia unta - kiitos liian mielenkiintoisen ja loppujen lopuksi tauotta risteilyn läpi jatkuneen ohjelman. (Aamulla piti olla 1,5 tuntia taukoa.) Uuuuuudestaaaaan.
I YleX
Kaikista megakääliöistä ja niiden aiheuttamista, lukuisista laivan lattioita koristaneista, tuoksahtaneista maamiinoista huolimatta oli aika tun siistii.
hoidan tavallaan kahta eri asiaa, toinen on prioriteetti ykkösellä, mut jos siellä ei ole kiire, niin hoidan sitä toistakin asiaa. No, pri ykköseen tuli pri kakkosen keissi, jonka siirsin oikeaan paikkaan koska pri ykkönen on vaa sille ykköselle varattu.
No, eipä aikaakaan kun ykköses ei ollu jonoa/asiakkaita, niin mulle tuli kakkosen keissi ja se oli se mun keissi minkä aikasemmin siirsin :D
Anselmi, 13.11.2007 12:32:
--- Rubicon, 13.11.2007 12:11:
Kello on vasta kakstoista, ja mä oon antanut tänään kahet fudut ja kolme kirjallista varoitusta.
Lisäksi oon pitänyt yhden puhuttelun ja vielä ois yks duunari kateissa jolle pitäis avatua mun mietteitä.
---
:O Millä alalla ja mikä toimenkuva jos saa kysyä? Aika hurjan kuuloista touhua.
Ravintola-alalla pikaruokabisneksen puolella ja ravintolapäällikön hommia teen vielä jonkun aikaa.
Mua vaan jaksaa ihmetyttää joka päivä uudestaan ja uudestaan nuorten
( lue : lähes poikkeuksetta mun ikäisten ihmisten) käytös ja työmoraali...
joita ei siis näköjään ole.
Välillä on vähän sellanen fiilis ku ois apinatarhan johdossa,mikä on kovin turhauttavaa.
20v ja ravintolapäällikkö? kauan oot oikeen ollu talossa? o_O
Me avauduttiin sun kanssa tästä samasta kysymysmerkistä ja kyseisestä firmasta jo kesällä lahdessa*nauru*
Mut joo, 20 ja rp.
Emmä oo ollut talossa kuin kolme vuotta mut oon niin pinkee<3