En oikein tiedä mihin topiciin tänään pitäis postaa kun viime päivien summa olis varmaan "Päivän :|" vähintään, mutta toisaalta ei auta olla naama rutussa. Eilen oli kivaa. Tänään oli kivaa. Viikonloppu oli ihan hyvä. Vielä on vähän hiljaista, mutta kyllä tää tästä lähtee.
Olipas mukava viikonloppu! Vaikka se menikin ihan liian nopsaa... Sopivassa suhteessa urheiluu, ystäviä, rentoutumista (=), sukulointia, niin ja tietty ihanaa yhdessä oloa rakkaan kanssa!
Faijan ekat dna-testin tulokset hollannista tuli ja niis ei ainakaa näkyny Liddlen syndromaa! Vielä ku tulis saksasta ja floridasta sama tulos niin kuivilla ollaan!!!
Voi hitsit et oon hyvällä tuulella!
Asiat toiminu töissä tosi hyvin tänään. Ollut aivan loistava työskennellä, kun homma on vaan yksinkertasesti toiminut.
Lihakset ovat taas löytyneet, ja tää kipu kyl motivoi taas mua enemmän treenaan, varsinkin sunnuntain pumpit pitää taas ottaa säännöllisiks. Pian parin tunnin päästä forza
Kotona odottaa puhdas, siivottu kämppä. Vaikka se onkin aika kolkko ja siellä kaikuu, ni se on silti mun. Ja siellä on puhdasta. Ihanaa.