Sain niin maireen asiakaspalautteen, et ihan punastuttaa Mun pitäis ihan oikeesti siirtyy myyntipuolelle ni näist asiakasvaihdoksista maksettaiski jotain
Olen rakastunut mun hammaslääkäriin.
Jos useamman reiän poraaminen oli noin taivaallinen kokemus verrattuna aikaisempaan, niin tuskin maltan odottaa viisaudenhampaiden poistoa.
S-a-u-n-a , jotenkin vaikuttaa vaan ettei ketään käytä tuota ilmaista saunavuoroa hyväkseen kun taasen sai melkeistään 1h verran siellä yksikseen. Toisaalta on se ihan kiva yssikseenkin saunoa ja istua hiljaisuudessa, miettien syntyjä syviä.
Gallerian Basshunter-yhteisössä on suht hauskoja keskusteluja :D
29.09.07 21:15 <*****> hei minkä nimistä Basshunterin musa on niiku Tecno, Dance vai tekeeks se vähä sekä että? ^^
30.09.07 10:25 <*****> Jos uskomme Wikipediaa se on Hard Dancea, mutta jos uskomme Jonasta se on sitte Eurodancea :)
täs on ollut jalat aivan lukossa oikeastaan siitä asti, ku viimeks käytiin kiipeilemässä, mutta eilen venyttelin (seuraten erään ihmisen esimerkkiä ;P) oikein helvetisti, ja nyt tänään onkin ollut alaruumis aivan toisenlaisessa vetreystilassa:)
Poikaystävä tuli just suihkusta: "Sul on jotai saippuaa, mis on kivii :D"
Pienen ihmettelyn jälkeen kävi ilmi, että kyseessä oli vartalonkuorintasaippua.