Mut päästettiin vahingossa lähtee duunista 2 tuntii liian aikaseen.
Ei kumpikaan tajunnu että mun piti olla 6 asti eikä 4*nauru*
Ihan kiva, koska mun mielestä se mitä ne laitto mut tekee ei oo se mihin mut palkattiin tonne.
Mä oon toivonu et tapaisin mun parhaan lapsuuden ystäväni viel joskus, ku kerran haukuin sen enkä ikinä ehtiny pyytää siltä anteeks.. Tänään sit tää tapahtu tulin koulusta ja ootin junaa nii siinähän tää seiso 8vuotta sen jälkeen ku viimeks olin nähny.. Ei hitto että oon onnellinen ku sain pyytää siltä anteeks.. itken vaan ilosta
Ehkä tää on tää mahdollisuus
Ihana päivä takana ja rauhallinen ilta edessä
Kian peppu on ihan mustelmilla kun se on kaatunu niin monta kertaa kun tänään hän on harjoitellu seisomista ilman tukea ja ottanu jo 2 askelta ennen kun tipahti jälleen.
Ei enää pitkä aika kun tää otus jo menee täyttä päätä.
Mä otan lahjoituksena vastaan silmät takaraivoon
CV:tä täytellessä tuli huomattua että käyttävät Seattlen koulussa yhä mun tekemää sivustoa Eihän se siitä näteimmästä päästä ole mutta sai aikanaan kehua toimivuudestaan, ja se onkin se mulle tärkein juttu
Pomon kanssa käyty tavoitekeskustelu On mukavaa saada hirmusti hyvää palautetta työstään sekä pomolta että ulkopuoliselta taholta, varsinkin kun vielä itse tietää olevansa sen arvoinen :) Ja kun tiimin tulokset ylittävät kynnysarvot ja henk.koht. laatuindeksi huitelee korkealla niin sehän näkyy sitten kivasti tulospalkkioissakin.
Aaah, hieman alkoi jo vieroitusoireita olla. Vittu mitä säätöä, tilasin Saunalahden ennen juhannusta, ei oo tullu vieläkään lukuisista soitoista ja säädöistä huolimatta. Tilasin DNA:n viime viikolla, tuli tänään. Et silleen.
Hihihihihi
..Eilen tuli 30 viikkoa täyteen
..*CaLLi* sai isyyspakkauksen täytenä yllätyksenä
..onnenkyynel silmäkulmassa oon pessy pikkupyykkiä (voi luoja,50cm paitoja ja housuja*sniisk*)
..tänään hain liput perjantain bileisiin
..emo osti mulle hameen (lisä :) : se et viel löytyy jotain mikä menee mun päälle)
..ostin ihan törkeen ihunat kengät
..se myyjätyttö oli enemmänki ku avulias, mahtavaa palvelua!