46,900 posts, 2,345 pages, 19,942,659 views

Jammailija, 17.8.2007 14:43:
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
-burana
-muistitikku
-c-vitamiini
-finrexin
-nenäliinat
-elokuvalippu (vapaavalintainen)
-välipalapatukka
-punakynä
-mynthon
-skumppapullo
Sen lisäx, ku ottaa huomioon, että rakastan työtäni ja on viel perjantai, ni kyl mä aika fiiliksis oon*aplodit*!
mayah, 19.8.2007 20:07:
Jopas on taas ollut mitä mainioin viikonloppu
Jammailija, 17.8.2007 14:43:
Työnantaja oli ostanu survival-packit meille muutamille työntekijöille:
Freja, 19.8.2007 20:52:
Mullakin, ja oikeestaan mitä mainion elokuu! Oon nauranu enemmän ku aikoihin, ja muutenkin elämänilo palannut ja jatkuva masistelu siirtynyt taka-alalle.
Ihana elämä
H3li, 19.8.2007 08:39:
tänään on aika kristiina brask- henkinen päivä, noin niinku musiikillisesti.
kauan se kesti ennenku aloin sietää sitä.
Jna, 19.8.2007 17:36:
Mulla on noita kuulia kans! Missä sä pelaat, mä tuun mukaan!?

sapeli, 19.8.2007 18:01:
Jos tiedätte tai keksitte tuohon lisää sääntöjä niin lisätkää ihmeessä ne tuohon wikiin, se on nimittäin yhden tutun aloittama ja ylläpitämäVoitte jopa saada siitä pelikaverin
Kyseistä henkilöä en oo nähny about neljään vuoteen ja asuu maailman toisella laidalla, ja en muistanutkaan kuinka mukava tapaus se on
Ja tutustuin siihen roolipelien kautta, ja keskiviikkona pääsin taas pitkästä aikaa pelailemaan, joten selkeästi roolipeliteemaisia merkkejä ilmassa
Kolera, 19.8.2007 22:57:
Sain sitten kaverilta Impaled nazarenen motörpenis t-paidan ja pidin sitä sitte päälläni ja huomasin päiväl et siinä on semmonen rasvan käry ja mainitsin asiasta irkissä. Vastaushan tuli hetki sitten notta
[22:35] <revil> kolera nii en muista millon se paita on viimeks pesty
[22:35] <revil> varmaan joskus 2005
ILIMANKOS! =P
.
oli niin ihastuttavan ihanaa taas siälä, et vois sanoo, et toi meijän möksäpaikka on mulle ihan paratiiisi <3 aaaw Posio...tis is truuu laaav
Nyt on taas Rixun kuuppa-akut ladattu ja energiaa riittääpi vaiks muille jakaa hhhhhiiiiiiiiiii
x 100