elämän vaiheet

100 posts, 5 pages, 37,233 views

hallucinogen

#61 • • hallucinogen Edain

dalifemme77:
Olix toi ” I wanna be like MIke” She's all that:ssa? Kun se menee tsiigaa sitä ihme teatteri jutskaa missä se dorka mimmikin on messissä..? Tuntu vaan niin tutulta
*täh*

Aivan loistava elokuva muuten, toi on sellanen leffa et jos mimmi on vähän lääpällään romanttisiin komedioihin niin ton kun laittaa pyörimään niin ei siinä muuta lämmittelyä tarvita *nauru*

--
pikku-*possu*

cheat

#62 • • cheat
aika sotkua, mutta sitähän mun elämä on...ja yleensä ihan mun omasta syystä. kerään itelleni helvetisti hommia ja velvollistuuksia, sitten odottelen , että kun tän saan tehtyä, niin enskuussa rauhottuu, sitä enskkuuta ei vaan koskaan tule. no jos nyt ihan oikeesti vaikka irtisanois ittensä töistä...

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

ella_

#63 • • ella_
oikein kiva elämän vaihe.. opiskelun alkua odotellessa *plur*

palaset tuntuu aika hyvin loksahtelevan paikoilleen, kunhan vielä selkeentyy mielessä noi opiskelujutut, jotka kuitenkin on aika sekavia.. *ding*

--
Elementary, my dear.

#64 • • ALIEN Guest
jees.... hyvin pyyhkii vaikka luulis tapahtumien perusteella menevän huonosti! olen löytänyt todella paljon uusia hyviä frendejä, oon saanut sikailla monen sonnin edestä ja mikä parasta!! olen löytänyt siis aivan käsittämättömän ihanan naisen, jonka kanssa olen tasan viikon päästä ihanalla aurinkoisella kreikan saarella ottaa aurinkoo samentin pehmeällä hiekkarannalla ja ihailemassa kirkasta ja turkoosia vettä!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS!!!! *iloinen* X2003
hallucinogen

#65 • • hallucinogen Edain
Alien, kohta loppuu sulta sikailut ja äijä on sormus sormessa ja niin in löööv *nauru*

--
pikku-*possu*

#66 • • ALIEN Guest
hehe! *nauru* ja sen kun näkis... tai no.. öö... aika pahan muuten laitoit hallu... *ding*
Mut mä oon niin sian näköinen jätkä muutenkin niin ei sillä ole mitään väliä että seukkaanko vaiko en! Riittää et mä näytän rumaa lärviini bileissä niin se on jo sikailua *possu*
hallucinogen

#67 • • hallucinogen Edain
jeh saparo ja sorkat puuttuu *nauru*

--
pikku-*possu*

#68 • • ALIEN Guest
niinpä... turpa on ruma kuin sialla, mutta sydän on suuri kuin sonnilla! *vink*
hallucinogen

#69 • • hallucinogen Edain

alien:
niinpä... turpa on ruma kuin sialla, mutta sydän on suuri kuin sonnilla! *vink*

Mä oisin voinu vaikka väittää et oisit kirjoittanu et se toinen sykkivä on suuri kuin sonnilla *nauru*

--
pikku-*possu*

#70 • • ALIEN Guest
ruma lärvi, suuri sydän ja nai kuin sonni! *nauru*
kuu

#71 • • kuu tyttttö

alien:
ruma lärvi, suuri sydän ja nai kuin sonni! *nauru*

Suuri sydän sinulla nyt ainakin on *plur*

--
köh köh

ravec

#72 • • ravec
4.kuun jälkeen kun HP jäi taakse, mieliala tipahti 8½ tuonne 6-
Sitten on touhuttu, reissattu, sukulaisteltu, siirretty, korjattu, rakennettu, nikkaroitu, projektoitu...väsätty, suunniteltu, toteutettu...etc.
Sen verran kuitenkin, että 4.kk ainaka, kun on oltu tässä himassa....niin 3 päivää on ollut ”ei niin väliä, mitä tekee” kunhan on ollut vain tekemättä mitään.

Jos en pukkaa projektia, vaivun koomaan...mieliala tippuu 4 pintaan....
Bileiden katsominen ja kuunteleminen ja täältä lukeminen, nostaa mielialaa.

Kunhan tästä 5 viikon kulutta aletaan saamaa rahaa ekaa kertaa, niin tilanne muuttuu.
Bileet nousee tämän hetkiseltä prioriteetti listalta, sijalta 47 to 3.
1. velat
2. perhelämä
3. bileet
4. kahvi

Number one, elämän kohottaja.....kun möhkii sängyssä.....ja on ihan pöhki möhki ja on oma pöhki vieressä.....

*plur*hau, hau*plur*
Blues

#73 • • Blues Koning van Afrika
I think Denis Leary said it best in his stand up show - Life sucks, then you get cancer, and after that you either die or you die later.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

pr0ton

#74 • • pr0ton mörökölli
Ihan hyvin tuntuis menevän. Töissä on ihan kivaa. Löysin naisen vierelleni. Palkassa ei valittamista. Suht' terveenä pysyny. Uudempi auto hankintalistalla. Omistusasunto hakusessa. Perhesuhteet kunnossa. Can you ask more.

--
onks kaikki oke? oooookke.

Yoni

#75 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Aika sekava!

Välillä armoton /&%#tus kun taas välillä ei vois paremmin mennä... (No kyllä vois, mutta uskottelen toisin!)

Autoo ei oo (Sais olla!)
Rahaa ei oo (Sais sitäkin olla!)
Naista ei oo, ole ollut (Eikä tuu olee ennen armeijaa!)
Koulu... (Saa nyt nähä)
Kaverit (löytyy.. Ainoa hyvä ystävä tosin muuttaa pois Keravalta joka vituttaa mut no... damn!)

*iihhih* Kyllä elossa pysyn!

*piis*
pupuankka

#76 • • pupuankka poly-wtf?!
mun elämä on tällä hetkellä vaikeessa vaiheessa *eiei* odotan ratkaisua. toivottavasti se on hyvä, ja olen onnellinen. *ding*
¡ Previous post about a year ago !
zari

#77 • • zari Team Tamppaajat
taitaa olla parhain vaihe meneillään vaikka välillä tuleekin kaikkee ikävää,mutta se kuuluu elämään... *plur* *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

kap-pu

#78 • • kap-pu the amazing suction cup boy
"mitäs nyt kun ei enää seurustelekaan"-vaihe. ja vaihto-opiskelupuolivuotisen (sanahirviö!) jännitysvaihe.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

sapeli

#79 • • sapeli jokukukamikä?
Olikin muuten tosi hyvä alkaa miettimään oikein kunnolla tätä *joo*

Nyt taidan elää sitä vaihetta kun kaikki aiemmat tavoitteet on saavutettu ja ollaan semmoisella tasanteella - näkymät on hienot, mutta nyt on hieman epäselvää pitäisikö jäädä tähän katselemaan näitä maisemia, vai jatkaa matkaa ja löytää uusia ehkä hienompia nähtävyyksiä.

Toisin sanoen, odottelen tässä että elämä tarjoaa seuraavan haasteen ja seuraavan tavoitteen. *hymy* Ja sillä välin elämä jatkaa omalla radallaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

#80 • • Mellu-
Onha se menossa joo, ihme suvanto vaihe just nyt.. kohta rytisee *nyyh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER