elämän vaiheet

100 posts, 5 pages, 37,200 views

#41 • • ALIEN Guest
I want to be happy and I want to get.... *nauru*
ämsee

#42 • • ämsee
Helvetin hyvin menee... *viheltelee*

--
hyvä yritys

UnityF

#43 • • UnityF joo just se
hmm... Mulla on semoinen aika että nautin täysillä välittämättä kerrakin muista.. Mä elän nyt itteäni varten. mä makaan rannalla päivät pitkät. Katson auringonlaskuu käyn uimassa... kävelen pitkin helsingin katuja. pidän hauskaa... nautin kaksinkerroin tästä kesästä kun viime kesän olin kokonaan sairaalassa.

Parin viikon päästä mulla alka paja jossa alan ompelemaan teatteri ja roolivaatteita... joten nyt loppu työttömyys ja pitkä sairaslomakin...!

*sydän*
misjah

#44 • • misjah Team Sika

alien:
nyt alkaa vähitellen jo tuntua paremmalta... sika alkaa heräilemään pienen pieniltä horrokselta... Naiset olkaa valmiina!!! *joo**joo**joo*

tervetuloa takaisin.. *vink*

--
www.team*possu*.tk

John

#45 • • John Lauma
Ihan kiva elämäntilanne. Ensimmäistä kertaa elämässäni tiedän mitä teen 5 vuoden päästä. :) Kysymys vaan on missä maassa... toivottavasti joku muu kuin Suomi. Ei sitä ettei täällä olisi ihan kivaa, mutta talvet ovat liian pitkiä ja liian kylmiä. ;)

[muokattu 23.7.2003 16:29]

--
Fancy some cheese, Gromit?

She

#46 • • She
Ärsyttävää. Haluun opiskelee, ja koska en vieläkään päässyt sinne minne haluan niin joutuu taas vuoden tuhota aikaa. Inhottavaa. Ei siis mitään mistä pitää kiinni. Aika olematon olo.
henkka

#47 • • henkka
See ya, wouldn't wanna be.... ya!... hehee
rZi

#48 • • rZi 42

She:
Ärsyttävää. Haluun opiskelee, ja koska en vieläkään päässyt sinne minne haluan niin joutuu taas vuoden tuhota aikaa. Inhottavaa. Ei siis mitään mistä pitää kiinni. Aika olematon olo.

Amen Sister!
Mihin et päässyt? Mihin halusit?
misjah

#49 • • misjah Team Sika

She:

on toi kyl suolest ettei pääse sisää sinne minne haluaisi.. mut syksyllä pääset hakemaan uudestaan jos niillä linjoilla vaan alkaa tammikuussa koulu.. ei muuta ku papereita sisään ja kyllä sä sinne pääset.. *hymy*

--
www.team*possu*.tk

nomic

#50 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Unity(f):
Parin viikon päästä mulla alka paja jossa alan ompelemaan teatteri ja roolivaatteita... joten nyt loppu työttömyys ja pitkä sairaslomakin...!

*sydän*

Onnittelut... olin ite kokonaan unohtanu ton paja jutun *nauru* vai pitäisikö pahoitella *täh*
*iloinen*
laulu unitylle:
hämärä hämärä häkki kiipes puuhun
jänis siellä vollottaa ja kailottaa
unity työttymyyden lopettaa
se ehkä joitakin opettaa
sitten tuli sade melko rankka, semmonen että vähän tihku joka suuntaan mutta ei kuiteskaa liikaa
ja alkoi tuulla paljon lehmät lenteli latoa päin ja kuului LÄTS!
hämärä häkki kolisee...
aivosolut unityltä maahan ropisee
miksi? niin miksi?
miksi lehmät lentää?
koska ne on anorektikkoja joita tuuli kuljettaa jokaisee bilemestaan
ja laulaa taas hämärä häkki kun aurinko paistaa
se pimeyden raiskaa...
ja pahuuden paistaa...uunissa
ei enää tahdo olla duunissa
hämärä häkki on iloinen koska pupu on ystävistä paras
nyt se on mahas
ja laulu raikukoon unity hämärä häkki peikolle
älä tuu nukkumaa tai edes levolle
pupu mahassa nauraa
kivaa! kivaa! bileet pystyyn! meillä on kivaa nuudeleiden kanssa!!!

*iloinen**iloinen**iloinen**iloinen**iloinen*

ps.musta tulee sanoittaja...joskus...
ainii sanojen ei ollu tarkoitus edes rimmaa, mutta mokasin ja jossain kohtaa vahingossa rimmas...olen pahoillani...
toivottavasti hymy levähti naamalles ku luit ton <---*iloinen* ja tarkoitus olis että siinä ei ole jalkaa tai häntää
She

#51 • • She

liisa:
Amen Sister!
Mihin et päässyt? Mihin halusit?

HKKK:hon(ei ihme) ja erinäisiin kaupallisen alan amk:hin. No ollanhan tässä jonossa amk:hin mutta aika hiljasta tulee olemaan

misjah

Kyllä mä tiedän..*joo**hymy* Kiitosta.

[muokattu 24.7.2003 13:14]
Epailija

#52 • • Epailija Physicist, 2nd class.
”Kaikki on allright mulla, en tiedä onko muilla” - tai jotain. *vink*

Nojuh. Eipä kauheasti ole valittamista. Kesäduuni on aika leppoista, säät suosivat, mitään kriisejä ei ole hetkeen ollut, opiskelut jatkuvat syksyllä, ympärillä on mukavia ihmisiä, rahatilanne nyt ja tulevaisuudessa näyttää suhteellisen siedettävältä ja tanssiin tulee panostettua entistä enemmän, mikä on hyvä juttu. *hymy*

Pieni päämäärättömyys vaivaa siinä mielessä, että en vieläkään oikein tiedä olenko opiskelemassa oikeaa alaa, mutta toisaalta ei sen niin väliä, kun ei itse opiskelu ole vastenmielistä. Lisäksi pitäisi hankkia jotain osa-aikaduunia syksyllä, mutta en tiedä miten aika riittää mihinkin. Noh, sitä stressataan sitten syksyllä. Niin ja sitten olisi tietenkin kiva löytää vierelleen semmoinen Maailman Ihanin Ihminen(tm), mutta se on taas niitä asioita, jotka joko tapahtuvat tai sitten eivät tapahdu - joten turha siitäkään stressata. *hymy*

...ja kahden kuukauden päästä seison katon reunalla valmiina hyppäämään. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

akir0

#53 • • akir0 idleRPG champion 2009
Life is good!
keijukainen

#54 • • keijukainen kiksumurmeli

akir0:
Life is good!

*plur*

--
*seepla*

#55 • • Relic Guest
njoo tän hetken yleisarvosana elämäntilanteelle 7.5 ja nousussa... eiköhän se tonne 9 pintaa viel mee ennen jouluu.
Sallakat

#56 • • Sallakat jungle, baby !
Koin taas ”onnellisuuskohtauksen” *sydän* tiiättekö kun yhtäkkiä tulee sellanen olo ja ajattelee että ”mä oon tosi onnellinen” *plur* on ihanaa olla rakastunut vielä vuosien jälkeenkin ku silloin alussa *pihkassa* *hymy*
Dalifemme

#57 • • Dalifemme Dementia simplex

Koin taas ”onnellisuuskohtauksen” tiiättekö kun yhtäkkiä tulee sellanen olo ja ajattelee että ”mä oon tosi onnellinen” on ihanaa olla rakastunut vielä vuosien jälkeenkin ku silloin alussa

Heh,mulla on ollu pari vuotta sellanen happy happy joy joy fiilis *hih*
Ei liity seurustelluun mut oon vaan ärsyttävän hyvällä tuulella koko ajan.Paitsi toissa päivänä ja heti tuli noottia frendeiltä*dissaa* No ei..

Olix toi ” I wanna be like MIke” She's all that:ssa? Kun se menee tsiigaa sitä ihme teatteri jutskaa missä se dorka mimmikin on messissä..? Tuntu vaan niin tutulta
*täh*
_kolibri_

#58 • • _kolibri_ -lintunen-
Olen todella sekavassa vaiheessa mun elämässä.... en tiiä oikee mitään enkä tiedä minne suuntaan mennä... aina välillä tunnen itteni TODELLA onnelliseks mutta juuri silloin yleensä kaikki kaatuu... *eiei**eiei*...
Vois kutsua tätä ”epävarmuus” vaiheeks...
John

#59 • • John Lauma
Täyttä höyryä eteenpäin. Elämä on kivaa, ja paras aika on vielä edessä. Kiva saada monen vuoden hakemisen jälkeen taas jotakin tolkkua asioihin.*iloinen*

[muokattu 19.8.2003 01:45]

--
Fancy some cheese, Gromit?

ezzy

#60 • • ezzy Droid-pappa

dalifemme77:

Olix toi ” I wanna be like MIke” She's all that:ssa? Kun se menee tsiigaa sitä ihme teatteri jutskaa missä se dorka mimmikin on messissä..? Tuntu vaan niin tutulta
*täh*

mulle tuli ainakin mieleen bad boysin vastaava lausahdus *nauru*