60 posts, 3 pages, 13,395 views
mut jos multa kysytään..se tunnin tauko o jees koska sillo esim. huomaa onko jatkokunnossa vai ei...ja pääsee "tankkaamaan" kämpille eka!
onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä
onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä
toi laki höbinä tais tökätä keskustelun sen alkuvaiheissa :( mutta kyllähän osa bileistä saa luvan jatkaa vaikka 24h, eli miksei hitte jatkotki jo 4 no kyllähän sen tauon ymmärtää jos osa haluu, mut esim meidän porukat on sen verran vauhti päällä että talvellaki sitä jäädäään ulkopuolelle jäätymään ku ei pääse sisälle kun vasta 5:00, ja hitte on kylmä
mitkä bileet muka?
osalla on jonkun spesiaalipäivän takia jatkolupia jopa jonnekkin 08 asti tai paikallinen poliisi antaa erikoistapauksessa luvan pidempään, mutta pääsääntöisesti sisäministeriön antama tulkinta laista poliisille on se että bileet loppuu 04 ja alkaa aikasintaan 05.
Ne on kato ne uugeereivit, tiätsä :)
kysymys kuuluu yhä, mitkä bileet saavat luvan jatkaa vaikka 24h?