Jatkokertomus

59 posts, 3 pages, 11,885 views

puupi

#21 • • puupi the puupi
aivan selkeä lava.. jonka päällä seisoi hassun näköinen mies, hänellä oli jotkin läpyskät korviensa päällä.. hänen edessään oli laite josta lähti ääniä, josta pikku ponit eivät olleet uneksineetkaan... Ääni sai heidät hymyilemään, vaikka he yhä olivatkin suuresti järkyttyneita tapahtuneesta.*nauraa* ääni toi heidän mieleensä..

(muokattu 12.2.2002 7:18:39)

--
KM

peikko

#22 • • peikko
Hurjat tekno-bileet joista he olivat kuulleet Suurilta Samoojilta. Samoojat olivat viisaita maankiertäjiä ja he kertoivat hurjia juttuja ulkopuolisesta maailmasta.

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

bianca

#23 • • bianca hippiäinen
Nyt vaaleanpunaiset ponit alkoivat hiljalleen liikuttaa sieviä pieniä takamuksiaan äänen mukana, päästivät tyytyväisiä hirn-ääniä ja nostelivat etukavioitaan ja sulkivat silmänsä nauttien liikkumisesta ja musiikin valloittavasta voimasta joka tempaisisi jopa heidän pelastajansa Urhea Hopea-orin mukaansa. yht'äkkiä he huomasivat että heidän ympärillään...

(muokattu 12.2.2002 12:49:57)

(muokattu 12.2.2002 12:51:07)

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

tiipi

#24 • • tiipi
...oli kertynyt hirveä joukko eri värisiä poneja. kaikki heiluivat samaan tahtiin musiikin valloittaessa kaikkien mielen. poneja ilmestyi koko ajan vain enemmän ja enemmän. pian niitä oli jo niin paljon, ettei vehreää nurmikkoa alla näkynytkään. joukko vain kasvoi ja kasvoi, kunnes...

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Tyly

#25 • • Tyly
... maa alkoi lopulta täristä. Maan alkoi täristää niin lujaa ettei enää se pysynyt kasaasa vaan alkoi repeillä. *voiei* Vain voisi pelastaa ponit tästä pinteesä ja niin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cterror

#26 • • cterror
he kääntyivät kohti lavaa..... hiljenivät.... liike lakkasi lopulta kokonaan.... kaikki odottivat hengitystään pidellen kunnes viimein _ÄÄNI™_ ... sanoi ..... GOD IS A DEEEEEDDDDDZZZEEEEEEIIIIIIIIIIIIII ......

... *mixaajankopissa väsymyksestä nuukahtanut kuningasroudari käänsi kylkeään.. säpsähti, ja huomasi crownien menneen pahasti puuroksi ja hätäisesti käänsi vesinokka-subbarit pienemmälle... *

..... tilanne olisikin ollut onnellisesti ohi mutta.....

(muokattu 12.2.2002 22:15:33)

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

bianca

#27 • • bianca hippiäinen
samassa takavasemmalta kuului korvia vihlova kiljaisu... pieni, yhä vaaleanpunainen poni kääntyi katsomaan taaksensa mutta hänen hämmästyksekseen kaikki muut ponit olivat kadonneet, sievä pieni ponityttö mukaan lukien. vaaleanpunainen poni kääntyili hädissään ympäriinsä ja sotkeutui jalkoihinsa ja häntäänsä ja muksahti maahan. poni ei lainkaan voinut ymmärtää, mihin niin valtava määrä pieniä poneja olisi voinut kadota ja se päästi sydäntäsärkevän nyyhkäisyn...."voi miksi polle-vaarin piti ilmestyä juuri minulle....enhän minä edes ymmärrä mistä tässä on kyse".

se ei vieläkään tiennyt kuka tai mikä oli kiljahduksen takana, mutta se oli varma, että jokin oli pielessä. pieni vaaleanpunainen oli kuitenkin kovin kovin väsynyt. se nousi vapiseville jaloilleen, katseli ympärilleen ja huomasi pienen matkan päässä valtavan kokoisen tummanvihreän kuusen, jonka oksat heiluivat hiljaa tuulenvireessä joka oli ainoa, hiljaine, ääni joka kaikui tässä tyhjyydessä jonka kadonneet ponit olivat jättäneet jälkeensä. pieni poni ryömi kuusen oksien alle ja nukahti...

(muokattu 13.2.2002 22:38:54)

--
mutta olen matkalla

cosmikki

#28 • • cosmikki
..näkien unta sateenkaarimaasta jonne heidän pienen - ja vaaleansinisen - poikaponin kanssa oli ollut tarkoitus matkata... sateenkaari maa oli täynnä muitakin iloisia pikkuponeja ja siellä oli kymmenittäin eri värisiä ja kauniita sateenkaaria..

valitettavasti kaikki kaunis loppuu ainakaan kun yllättäen vaaleanpunainen tyttöponi heräsi ja huomasi olevansa edelleen kuusen oksien alla...

..se mikä tämän ponin herätti olikin mielenkiintoista...

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

bianca

#29 • • bianca hippiäinen
*pieni välihuom. se pieni vaaleansininen poika-poni nukkuu siellä kuusen alla....se muuttu jossain välissä vaaleenpunaseksi :)*

--
mutta olen matkalla

#30 • • cosmikki Guest
aha. okej. ilmeisesti mä en ole tarpeeksi tarkkaan tarinaa seurannut *nauru**punastus**nauru**täh*
cosmikki

#31 • • cosmikki
ahaa.. okej. ilmeisesti mä en ole tarpeeksi tarkkaan sittenkään tarinaa seurannut *nauru**punastus**täh**hih*

--

#32 • • böö Guest
nimittäin hänen edessään oli tonttu...pieni perunanenäinen vihreä pukuinen tonttu joka tökki häntä tikulla. tonttu sanoi...
Kävelevä katastrofi

#33 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
hei sie polle,lähetään meille ja ravataan kunnolla....pitkään aikaan en o radal käyny.Polkannut vaan himas....eli mitäs virkkaat siihen???

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cosmikki

#34 • • cosmikki
..no voisihan tuota vaikka lähteäkin - totesi polle...

..ja niin he lähtivät ravaamaan kohti tonttumetsää..

--

bianca

#35 • • bianca hippiäinen
lauleskellen iloisia veisuja ja haaveillen tulevasta ravailusta

--
mutta olen matkalla

Tyly

#36 • • Tyly
saavuttuaan paikalle hän hämmästyi. Hän tunti olevansa unessa. Kaikki oli mahtavampaa kuin mistään tarinasta oli koskaan kuullut. Se oli oikea ravirata. Keskellä kasvoi vihreintä ruohoa mitä on nähty. Radan ympärillä kulki koristeellinen aita. Aidassa oli uskomattoman hienoja kullan-punasia kuviointeja. Kaikki oli niin hienoa ettei pystynyt muuta kuin mennä vähäksi aikaa maahan makaamaan ja ihmettelemään...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

#37 • • bianca hippiäinen
vermon vehmasta rataa, jolla kevyesti ravailivat pienet vaaleankeltaiset alokkaat ja kauimpana kiitivät Uljas Hopea-Ori pahimman kilpailijansa Komea Kulta-Konin kanssa niin lujaa, etä pieni (taas vaaleansininen) poni saattoi vain haukkoa henkeään.

se oli vain kuullut sateenkaarimaalegendoja tästä joka-pollen-unelma-raviradasta-jonka-laidun-ja-rata-saavat-pienimmänkin-ponin-laukkaamaan-kauniisti-kuin-esi-isä-polle.*sydän*

--
mutta olen matkalla

Tyly

#38 • • Tyly
mutta nyt se oli täyttä totta. Monta kertaa piti kaviolla silmistä multaa kaivaa pois jotta näkemää pystyi uskomaan todenki. Unelma oli viimein täyttynyt. Paikassa jossa sai tehdä mitä halusi, ja mitä muutakaan ponit haluavat tehdä kuin ravata ja sitä he todellakin tekivät*plur*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

skasi

#39 • • skasi
Ravit alkoivat kuitenkin jo olla ohi joten pieni vaaleanpunainen poni ja hänen ystävänsä tonttu päättivät mennä ottamaan hörpyt tontun omatekemästä tonttumehusta. Tonttu johdatti vaaleanpunaisen pikkuponin tonttutaloon. Talo kummastutti ponia koska se oli niin pieni ja sen ovessa luki varokaa jännite.. Poni kummasteli oven kylttiä mutta astui tontun perässä taloon...

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

scobl

#40 • • scobl
kun poni tuli sisään hän ymmärsi miksi kyltissä oli varoitus sähköstä. Sisällä oli paljon johtoja, laitteita ja outoja mustia laatikoita. Poni ihmetteli ja haisteli niitä kauan ennen kuin tonttu esittäytyi. Tonttuhan oli paikallinen megaDJ ja oli aina miksaamassa jotain ja kaikki tonttulan asukkaat kuuntelivat hänen soundeja. Sama tonttu oli muuten soittamassa niissä reiveissä missä poni oli edellisenä päivänä. Poni sitten kysyi tontulta mitä tapahtui sen kavereille ja tonttu vastasi...

--
bred na net