O: Vanhoja Radio Mafian dancemob-lähetyksien nauhoituksia

13 posts, 1 page, 23,446 views

AnaHH85

Posts: 13

#1 • • AnaHH85
Hakusessa olisi c-kaseteille nauhoitettuja dancemob (Alex Niemisen juontaman)-ohjelman nauhoituksia. Otetaan vastaan niin c-kasetteina kuin mp3-muodossa. Hinnat sovittavissa. Mieluiten haetaan 1993-1996 aikavälin nauhoituksia, mutta kaikki käy. Joskus forumilla ollut puhetta, että joku olisi ollut aikeissa muuttaa mp3-muotoon ja jakoon näitä, mutta ei ole tapahtunu. Mikäli saan nauhoituksia haltuun niin voin laittaa sitten yleiseen jakoon.
Mika Yläkäs

Posts: 2

#3 • • Mika Yläkäs
Mulla on noita ihan vaikka Kuina paljon c-kasetilla. Enimmäkseen 90 min tallessa 120 ohjelman kasetin vuoksi. Toinen puoliskon jossain...
twumpy

Posts: 94

#4 • • twumpy
Kysäisin Juskalta (Orion) ja Alex Niemiseltä Twitterissä josko heillä olisi ollut nauhoituksia.

Alexin vastaus oli kielteinen, mutta:
"Yhdellä venäläisellä kaverilla on kaikki ohjelmat (-1, kun oli ollut leikkauksessa) C-kaseteilla. Ei digi :-("

Ja Juskan:
"Vastasinko mä tähän sit lopulta? Tsekkasin arkistot - jotain Mafia-kauraa löytyi, mut Dancemobeja ei:("

Ja Alexilta vielä terkkuja:
"Mutta kiitos kaikille, jotka 20 vuoden jälkeenkin jaksaa olla kiinnostuneita #housemusicallnightlong"
AnaHH85

Posts: 13

#5 • • AnaHH85
Mika,

Jos saisit mp3-muotoon tai toimittaa vaikka kasetit lainaan ja palauttaisin jahka saisin muunnettua niin anna vaan hintapyyntöä.
Mika Yläkäs

Posts: 2

#6 • • Mika Yläkäs
Pitää palata asiaan kun nyt on kovin kiireistä mutta on kyllä runsaasti Dance-Mob -kasetteja pääosin vuosilta 1993-98 voisin muunnella joitakin mp3:een kunhan ehdin...
¡ Previous post a couple of years ago !
`Ԡի

Posts: 1,843

#7 • • `‘†’´






Meikän kanavalta löytyy: DJ Jokke - Technomix, Eliot Ness (Art of Mixing), DJ Juissi - It's Live! -mix, DJ Angel, DJ Sasha, DJ Slow, DJ Orkidea, Leena Lehtinen, DJ Dizzy, Jori Hulkkonen jne.

Löytyvät myös tuolta → http://thelarge.pp.fi/

Lisää lataillaan jatkuvasti.
¡ Previous post about a year ago !
sKoltiainen

Posts: 1

#9 • • sKoltiainen
Hei, mua kiinnostaa varsinkin ne Gilles Petersonin miniohjelmat Dancemobin välissä. Olen myös laittanut youtubeen omia ysäri- kasettiäänityksiä mutta enemmän haluais kuulla. :D Supersessionit kiinnostaa myös... Radio Mafia...
¡ Previous post a couple of years ago !
AnaHH85

Posts: 13

#10 • • AnaHH85
UP: Siirtäisikö kaikki joilla on Dancemobeja ja miksei näitä muitakin (Yövuoro, Klubi, Gilles, Bob Jones) mixcloudiin tai youtubeen jne, jos on maksullisia uploadeja (kasetilta nettiin) niin infotkaa.
AnaHH85

Posts: 13

#11 • • AnaHH85
Vuoden 1993 musiikkia, myös Salovaaraa ja Tri Pattia