http://www.spinundergroundrecords.fi/demos/
Tämän hetkinen tuotantoni on osoitteessa:
https://pro.beatport.com/label/spin-underground-records/45544
28 posts, 2 pages, 48,581 views
Replying to Postaa demo Spin Undergound Records:lle:
Kannattais ehkä keskittyä vaan dj-laitteiden vuokraukseen.
Niin no mun musiikki ei ole kovin kummoista. Mutta onneksi Label Worx Limitedin kautta julkaiseminen ei maksa mitään joten ei mene rahaa hukkaan.
Niin no mun musiikki ei ole kovin kummoista. Mutta onneksi Label Worx Limitedin kautta julkaiseminen ei maksa mitään joten ei mene rahaa hukkaan.
Jaa-a.Olen aiemmin postannut demon jo iware labelille sen johtamatta mihinkään. Miten tämä olisi erilainen?
Kyllä labelilla pitäisi olla joku selkeämpi linja ja muitakin artisteja kuin pelkkä perustaja ite.
Label Worxilla pitää olla firmalla myös tuloa että siellä voi ylipäätään mitään alkaa julkaista.
Hyvän kuuloista matskua tuolta uudelta artistilta.
Ehkä trance linjalla kannattaa yrittää julkaista lisääkin muidenkin artistien matskua mutta
varmaan muutakin genreä voisi olla kuten drum and bass?
Lisää eri artisteja vaan.
Spotifyn maksamat rojaltit ovat naurettavia. Kannattaa keskittyä saamaan musiikkia mm. mobiilipeleihin, youtube videoihin ja julkaista lisäksi rojaltivapaata musiikkia jota voivat ostaa muutkin kuin dj:t. Siinä voi olla isompi markkina?
PSS: Spin Underground Recordsilla on sitten oma ISRC-prefiksi hankittuna musiikkivideoille ja musiikkiäänitteille.
Juu no tuo pitää ollakin että rojaltit kertyvät oikein.
Mietin, että jos laittaisin demon kaverin kanssa tehdystä yhteistyöprojektista.
Pitääkö rojaltien jakoa varten toisen artistin tehdä sopimus spin undergroundin kanssa vai riittääkö
toisen tekijän gramex / teostotiedot tms.?