mark hamilton [i4ware Records / Spin Underground Records]

106 posts, 6 pages, 198,311 views

mark hamilton

#101 • • mark hamilton The Mogul
Eikä Pingstaella ole kuin visualisteja niin ne nyt ei snaijaa mikä se tideteos on Atlassian Confluenceen joka siis koodattu Javalla niin sen alisuvulla tuleva CV. No se oli se että koodasin Javalla HTML-parsetin joka liittä makrolla Wiki-sivulle HTML CV:n joka on tietokannassa jota lukee PHP. Ja kun lähdekoodi ei ole esillä missään.

Toimii siis siten että jossain alidomainissa on PHP-koodi Apachessa joka lukee MySQL-kannasta CV:n datan ja generoi HTML-koodin ja toisessa alidomainissa on Tomcat jossa Java-sovellus johon koodattu Javalla HTML-parseri.
mark hamilton

#102 • • mark hamilton The Mogul
Myöskin minulla on oikoluvussa ongelmana se että en tee sitä MS Wordillä erikseen ennen vietsin lähettämistä ja minulla on aina Egnlannin kilinen asennus MS Windowsin ja asennan Englannin kielisen Firerox-selaimen ja Thunderbird-sähköpotin. Mozillan tuotteet kun eivät oletuksena tue oikoluvun osalta sitä kiltä minkä kielinen on Windows-asennus ja Mozzila-tuotteen asennus. Ja aikaan jolloin olin opiskelija niin onpintotuki ja asumislisä oli 340 € kun työttömällä kela-tuet oli ihan eri mitta kaavassa niin ehkä ei tuolloin ollut varaa ostaa MS Officea käyttää Outlookia, jne.
mark hamilton

#103 • • Edited mark hamilton The Mogul
Niin ja joku täällä väitti että ihmiset osaa lukea sopimukset ja ymmärtää niiden legit-asiat. Siis tilanne. Minun esimies Osuuskunta PPT:ssä josta olin ostanut osakkuuden 2 % ettei työkkärit mene oli 60 vuotias merkantti ja hän ei osannut englantia ja sopimus oli B-to-B ja siinä oli lakitekstiä 20 sivua. Niin eipä merkantin koulutuksella voi mitenkään ymmärtää kaikkia yksityiskohtia että onko sopimuksessa laittomuuksia. Niin turha väittää että kukaan ei usko minun juttuja.Siis toimeksiantosopimus asiakkalta eikä Osk:n johdolta.

Minulla kuitenkin oli Nokian Ammattikolussa työelmälakioppia ja siellä sanottiin että palkansaajana verokortilla 5 vuoden NDA on laiton ja olen känyt tämän lisäksi 3 muuta amista joissa 2 opetteiin työelämänlakia. Tämä on siksi että kun työnantaja antaa kenkää niin jos pitää asiasta X pitää pää kiinni 5-vuotta ja tietyistä sovitoista jutuista koko elinikä niin uuden työnantajan hommaaminen vaikeutuu. Ja siis totuus on se ettei amiksessa kaikkea opeteta lakijutuista vaan sopimuksen pykälien tarkistamiseen tarvitaan OTM-paperit.

Sakin etten jukisesti voi kertoa kaikkea koska NDAn sopimussakko on kahden kaksion verran massia.

Ja se että kun Työosuuskunnissa allekirjoitusoikeus on hallitus kaikki yhdessä ja hallituksen jäsenet eivät osaa tarpeeksi Englantia niin se pitäisi noilla luetuttaa koska minulla ei ole allekirjoitusoikeutta niin en yksin voi siihen nimeä laittaa.

Minä vain en ollut miettinyt argumentaatiota tuolloin kun näistä oli puhe ja liian lyhyellä väitteellä.

Myöskin aikoinan kysyitte IRCissä miksi annan tietoja lyhyisssä pätkissä. No olisiko johtunut että olin ladannut netistä ilmaisen IRC-clientin joka ei tukeun samaa merkkimäärrää viestissä kuin teidän IRC-clientit.
mark hamilton

#104 • • mark hamilton The Mogul
Niin ja B-to-B diileissä aina työtunnin hinta on sama 50-95 € oli ALV rek. tai ei joten se on ihan sama onko oma y-tunnus joka ei ole ALV rek. vai tekeekö laskutuspalvelun kautta työsuhteessa laskutuspalveluun joka on ALV rek. Tämä siksi että ALV listään hintaan niin en maksa sille lakutuspalvelulle 10 % + 24 % komissiota van tasan 10 % komissiota. Ja aikoinaan kun tästä oli puhe ei ollut termiä kevytyritys ja laskutuspalvelussa maksettiin TyELliä eikä YELiä niin kun toimeksiannot oli määräaikaisia ja uuden saaminen edellisen loppumisesta oli kieven alla niin oman y-tunuksen ottaminen ei ollut järkevää koska silloin meneitti KELA-tuet pitkäksi aikaa ja ansiosidonnaista omalla y-tunnuksella ei saa jos ei maksa 14000 € vuosipalkasta YELiä ja yirttäjän kassasta rahan saaminen tarkoittaa koko oman y-tunnuksen ajamista alas eli työn kokonaan keskeyttämistä ja ansiosidonnainen on 500 pv ja jos tämän aikana saa uuden pestin jossa YEL-raja paukkuu joutuu maksamaan korotettua YELiä.