Kivestää Magix music maker 2014

3 posts, 1 page, 9,199 views

Pyyhkijänsulka

Posts: 3

#1 • • Pyyhkijänsulka
Heippa kaikki!

Nyt on suuremman luokan luomisen tuska.
Tuli viimevuoden alusta hommattua tommonen Magix music 2014 ja sitä vuoden päivät näpäiltyä koneen näytönohjain hajosi ja jysäytti emolevynkin siinä samalla. No tästä ketjureaktiona, kun mitkään kaupasta ostetut uudet osat eivät enää sopineet keskenään (virtalähteet emolevyyn ja jne jne) päätin kasata sitten kokonaan uuden koneen.

Olin hölmö ja hätääntynyt, kun kovalevyltä koko vuoden biisi tuherruksia yritin pelastaa ja sainkin siirrettyä Magixin luoman alakansion johon universumin parhaimmat tulevat trancet oli tallennettu.

Noh, uuden koneen kasaan saatuani alkoikin lähes välittömästi Magix:n asentaminen. Suureksi pettymykseksi, kunten arvata saattaa mitään ei ollut tehtävissä tekemieni biisen suhteen. Selväksi kävi, että ennen Magixin poistoa pitäisi tehdä projekti-filuista ns. toisenlainen varmuustiedosto, jonka siirtäminen ja purkaminen sitten onnistuisi toiseen asennettuun Magixiin.

Petyin ja olin masentunut...tähän asti..Mitään oikeastaan hyvää sanottavaa ei koko ohjelmasta jäänyt mieleen. Buginen, pienehkö ja jotenkin amigamainen. Tällä siis tarkoitan, että uskon olevan parempiakin. Tällä Magixilla ei saanut juuri mitään huippua aikaiseksi juurikaan millään aikavälillä. Valmiita looppeja ja komppeja oli kyllä perhanasti jo valmiinakin, mutta kenelle ne nyt kelpaisi?

Juutuublesta voi jokainen katsoa mitä sillä saa aikaan.

Juutuublessa on myös tämmöinen Aviciin video


Sylenttiähän se Avicii siinä käyttää, mutta onko sen käyttö niin helppoa, kuin miltä se näyttää? Ja mikä versio mahtaa olla kysyyssä?

Haluaisin tähän vastauksia mitä muut te käytätte ja tuleeko hommista mitään? Tuntuu, kuin hommasta ei tulisi itsellä mitään.
VicTor miKe

Posts: 268

#2 • • VicTor miKe
Ableton live 9:ä tulee nykyään käytettyä, oon tykännyt. Pitkään tein reasonilla ja cubasen sx tuli myös joskus osteltua. Softa vaan vaihtoon jos tuntuu ettei oo sun juttu.

--
Bäng bäng!

dB

Posts: 1,315

#3 • • Edited dB Digital Beat Music
tuo Fruity Loops on kyllä ihan pätevä paketti musan vääntämiseen kun
tukee ulkoisia soittimia toisin kuin Reason. Magic Music makeria
tuli kokeiltua joskus kun se oli jonkun musalehden mukana. Aika
rajoittunut softa