Mietteitä.. JA AMORPHIS!!

1 post, 1 page, 7,106 views

Avatar
#1 • • Hoihoimies Guest
Kun te nyt pilipali pelinappulat siellä luette tätä, mä oon teitä ylemällä polulla! Mun mielestä elämä on vain kärsällään kävelemistä ja koiran ruokaa! Mä en voi hiffaa teitä saatanan separit kun olette täällä internetin vankilassa, minä sentään olen jo hoidossa ja pääsen vapaalle kerran kahdessa kuukaudessa! ainoa joka minut on saanu laukeamaan on amorphoksen kolmas levy! mä olen ihan lovena siihen!

Kerran syyskuisena iltana kun olin dallaamassa pitkin itähelsingin kuumia katuja, havahduin karmeaan äänen se oli semmoinen rasahdus ihan mun takaa siitä perseen kohdalta, no vittu paskathan oli tullu huosuun kun mä olisin silloin subutex vierotus hoidossa ja se vitun lääke oli vetäny mun pakin aivan sekasin. Se ripuli mikä sielt tuli oli semmosta harmaata ja hiukan veristä jos tiiät? sä joka oot ollu subu vierotuksessa niin tiedät mistä mä puhun! Onneks mun elämää ei kuuluu enää ku neuroleptit ja bentsot ja piikki minkä hoitaja antaa kerran kuukaudessa mistä en tiedä mitä se on.

Amorphis on se jota teidän pitäis ottaa jokapäiväseen kuunteluun, mä haluun taas jätkien bändikämpälle dokaa ja haukkuu teitä, niiden metallimiesten kesken, niissä on asennetta, ei teissä!

Mä muistan yhden kesän kun olin metsässä mä dallasin siinä ja katsoin kun oravat leikki siellä puun oksalla uuden sadon perunoidenkaa, ne heitteli niitä toisilleen ja supisiviat keskenään ja kyyläs mua. Mä tajusin silloin että ne vitun oravat on valtion vakoilioita ja ne on koulutettu vakoilemaan mua ja jos tilanne vaatii nii tappaa mut, no mä lähdin siitä sitten dallaa takas sörkkää päin ku mä huomasin että vittu mulla on taas ne vitun subu paskat housussa ja ne valuu pitkin lahkeita siihen kurvin asfaltille. No meikä sitten nokkelana kun ooon, niin kävin himas ja vaihdoin nopeesti uudet verkkarit jalkaa ja lähin toikoin rantaa kertoo mitä olin metsässä nähny, saavuin sinne nii eikös siellä vittu ollu nuijat jo venaamassa että tuuppas tänne, meillä oli hiukan asiaa, no vittu sillon mä muistin että enhän mä oo persessä pessy että kannikat on ihan subupaskassa viellä bentsot oli vieny muisti silloin. No meikä asteli sitte sikojen luokse ja rupes tekee ruummin tarkastusta ja kostaapelin käsi osu mun perseelle ja samalla tirahti subu paskat suoraa sen nuoremman jätkän käsille, voi vittu mikä huuto siitä alko! mä kelasin vaan mielessäni että nyt pitää lähtee hanee, no eihän siinä mitää hätää ollu kun ei ollu mitää päällä sillo. Tilanne oli ohi ja meitsi lähti reiveihin ja mulla oli yhä perse paskassa ku en muistanu huudella sitä tokoiranssa, iskin jonku vitun muijan mikä oli niin sekasin että ei tajunnu mistä vittuakaan, se piti kättä mun kuivuneella perseellä ja sormetti mua! eihän mulla ollu mitää tuntoa perseenreijässä ku ne vitun suburipulit oli polttanu kaikki hermot, sillo mä tajusin että vittu nää on näitä vitun reivi pellejä! ja heitin en muijan vittuuu mun silloilta kämpältä ja aloin ettii amorphista ja mä lyösinki ja sen jälkee oon ollu vitun kova hevari henkee ja verree!

Haistakaa vittu!