Täytyy nyt sanoa alkuun, että olen aivan pihalla kaikesta tekniikasta.
Veljeni kuoltua ½ vuotta takaperin, minulle jäi nämä laitteet:
2 x teknari sl 1200
RANE TTM57SL mikseri
Jotkut perus kajarit mitkä sisko nyt vei.
Tarkoitukseni on nyt hankkia hyvät kajarit tuolle setille kotikäyttöön.(Hintahaarukka n.1000-1500) Aktiivit mielellään. Vai kannattaako tuohon rahaan hankkia erillinen subbari?
Tämän lisäksi hyvä cd-soitin minkä saa myös kiinni tuohon samaan mixeriin levareiden lisäksi, mutta en ole hakemassa siis DJ käyttöön olevaa cd-soitinta. Vaan normaalia soitinta, jossa voi vaihtaa biisit kaukosäätimella jne.
Cd-soittimella soittelen musiikkia kun teen kotona muita asioita.
Levareilla sitten kikkailen ja alan opettelemaan. Sitä veljeni kerkesi onneksi hieman opettaa/näyttää.
Eli mitkä kaiuttimet ja mikä cd-soitin käyvät yhteen minun laitteiston kanssa?
Kiitoksia avusta jo etukäteen. Olen sattuneesta syystä aivan uuno näissä asioissa ja "harrastus" tuli yllätyksenä.
Veljeni kuoltua ½ vuotta takaperin, minulle jäi nämä laitteet:
2 x teknari sl 1200
RANE TTM57SL mikseri
Jotkut perus kajarit mitkä sisko nyt vei.
Tarkoitukseni on nyt hankkia hyvät kajarit tuolle setille kotikäyttöön.(Hintahaarukka n.1000-1500) Aktiivit mielellään. Vai kannattaako tuohon rahaan hankkia erillinen subbari?
Tämän lisäksi hyvä cd-soitin minkä saa myös kiinni tuohon samaan mixeriin levareiden lisäksi, mutta en ole hakemassa siis DJ käyttöön olevaa cd-soitinta. Vaan normaalia soitinta, jossa voi vaihtaa biisit kaukosäätimella jne.
Cd-soittimella soittelen musiikkia kun teen kotona muita asioita.
Levareilla sitten kikkailen ja alan opettelemaan. Sitä veljeni kerkesi onneksi hieman opettaa/näyttää.
Eli mitkä kaiuttimet ja mikä cd-soitin käyvät yhteen minun laitteiston kanssa?
Kiitoksia avusta jo etukäteen. Olen sattuneesta syystä aivan uuno näissä asioissa ja "harrastus" tuli yllätyksenä.