47 posts, 3 pages, 50,971 views
Siis pointi oli, miksi et keskustele asioista asiallisesti kuten aikuset. Kyllä mä nyt itse tiedän ettei kovia tuolja ole tulossa hetkeen ;)
ja ensin laitat että pian on miljoonia tilillä. ei siihe sovi muuu kuin giffi vastaus
Tärkeempi pointti tähä on se että : mihis nuo katsojamäärät taas liitty taas mitenkää?
Sama keissi millä on saatu monta hyvää settiä käyntii jo aiemmin.
Youtube-kanavani i4wareRecords on nyt Filmselect-verkoston Zoomin.TV-yhtiön kapallistama ja nyt olen saanut jo ensimmäisiä tuloja mainostajiltani ja ne ovat olleet 1-8 € per päivä n. 1000-8000 katsojalla ja eCPM on ollit 0,01-3,00 €.
Eli jatksossa voin tehdä minun Wlan/Wi-Fi GoPro HERO3 White Edition kameralla livelähetyksiä kun muodostan Wlan-verkon kamerani Wi-Fi-tekniikalla ja kytken TV-asemakoneen tähän Wlanilla. Minulla on 28M/2M ADSL, joten pitäisi homman onnistua.
Eli, nyt mulla on melkein kuin olisi oma TV-yhtiö
Kuukaudessa minulla tulee olemaan 100000-300000 katsojaa joka tekee vuodesssa miljonia.
ePCM on mainoksen klikkauksesta tuleva tulo joten ehkäpä yhdestä 1 milj. n vain 100 klikkaa mainosta jooin saan rahaa vain 300 € / kk.
Paljoko ne miljoona katselua makso onki kysymys...
Kuten huomaat puhun tulevaisuudesta en menneisyydestä. 1 milj. katsojaa maksaa 1000 € koska 100k maksaa 100 €.
Eli jos raskin pitsästää 100 € / kk markkinointiin niin n. 1 milj. katsojaa minulla on vuodenpäästä.
- - ja samallainen tyyppi on Juhgy. Nämä tyypit eivät tajua esim. sitä mitä kyseisellä käytöksellä ihan rea'alielämässä voi käydä - - minä ainakaan en sitten ota vastuuta seurauksista - - Esim. Armeijassa meillä vedettiin sitten joukolla turpaan jne.
Juhgy: Olet väittänyt [joskus kauan sitten], että en voi laskuttaa laskutuspalveluiden - - kautta AVL-verollista hintaa ja väittänyt mulle, että minun [kannattaisi] parustaa oma toiminimi - - Sitten olet neuvonut minua palauttamaan Thoomannlille - - Ja sitten olet väittänyt että mun Wavelab 8 ei voi tehdä masterointia
Niin ja mua alkaa vituttaan se joku vitun t3k alkaa vittuilla siitä että minua on kusetettu. Kun erinäisissä palveluissa luvataan että linkit mm. Youtube-videon postataan sosiaaliseen mediaan oikeille ihmisille vaikka kyseessä on kusetus, jossa todellisuudessa laitetaan botit katsomaan sun videota. Ja mitä vitia jos homma maksoi joku 17 € niin se on "tosi iso menetys", joo joo. Menkää vittu perseaukiset valittaan jonnekin muualle joiden mielestä on kauhee menetys jos sulta kusetetaan 17 € rahaa.
> Tuliko ikävä?
> Ja totta vitussa mä vittuilen tuommosesta.
> Ei siin oo kahta sanaa.
> Jos on nii tyhmä et menee tommosee ja alkaa tääl viel pätee sillä, ei se muuta pyydä ku vittuilua.
> Thug life!
Ketä oikeesti kiinnostaa? Ei yhtään ketään.
Tietänet että ihmisille vuodesta toiseen vittuilu netissä on rikos josta saa isot sakot tai linnaa?
Sulla on oikeesti päässä jotain vikaa kun pitää vuodesta toiseen häritä muita ihmisiä. Luovuta jo SAATANA!