Kuka olisi kiinnostunut tekemään remixin? Tuoni Räsäinen Risti

9 posts, 1 page, 3,252 views

jukkavehmis

Posts: 9

#1 • • jukkavehmis
Hei! Katsokaas Tuoni yhtyeen uusin sinkkuvideo Räsäinen Risti. Kappale on metallia, mutta siinä on paljon kone-elementtejä. Videon c-osan kohdasta tulee vähän prodigyn no good mieleen:)

Kolera

Posts: 4,256

#2 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mihin ja mitä varten vai ihan for shit and giggles?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

jukkavehmis

Posts: 9

#3 • • jukkavehmis
Saisi vaan hyvän remixin! Ei muuta :)
RiD

Posts: 2,817

#4 • • Edited RiD Nukemi
Mietin itse samaa kun ko. bändin kitaristi tätä mainosteli facebookissa. (sama mies on muuten machine supremacyn kitaristi!)

Veikkaan että jos joku näkis vaivaa, niin ei varmaan olis mahollisuutta saada sille itse bändin puoleltakin julkisuutta.

Ihan mahtava biisi! Mun mielestä tämä Huutais jotain pendulum - self vs self feat in flames tyylistä remixiä.

--
*super* *possu*

jukkavehmis

Posts: 9

#5 • • jukkavehmis
Samaa mieltä! Saisi samalla remixin tekijä varmasti vähän nimee. Tiedä vaikka sais ylex soimaan.
RiD

Posts: 2,817

#6 • • RiD Nukemi

Replying to Kuka olisi kiinnostunut tekemään remixin? Tuoni Räsäinen Risti:

Samaa mieltä! Saisi samalla remixin tekijä varmasti vähän nimee. Tiedä vaikka sais ylex soimaan.



Harmittaa ku en ite osaa tehdä mitään muuta kun jotain pilipalibiittejä läpällä. Jos joku osais tehdä hyvän remixin, voisin laittaa vaikka henkilökohtasesti eteenpäin tuolle kitaristille!

--
*super* *possu*

jukkavehmis

Posts: 9

#7 • • jukkavehmis
Yhteistietoja löytyi:

WAVE SOUND OY

Puhelin: +35 8 40 5883809
Sähköpostiosoite: aksu.hanttu(a)gmail.com

Aksu on Tuonen biisin tekijä, äänittäjä ja samalla tuottaja. Luulen, että filet irtoaisi tuolta.
RiD

Posts: 2,817

#8 • • Edited RiD Nukemi
Mun mielestä tää haisis hommalta RX:lle/symmetrylle. ;) Ei tuu mieleen ketään paremmin sopivaa kaveria tähän hommaan. Ei voi kun toivoa!

--
*super* *possu*

jukkavehmis

Posts: 9

#9 • • jukkavehmis
Pistä RX:lle/symmetrylle ehdotus.