Replying to Ma'fer - Techno Mixtape 07.09.2013:
---
---
---
---
Tosin itse tänne Klubarille postailen ihan vitsillä asioita mistä te sitten ärsyynnytte, yms.
---
ELI : Sä laitat tänne läpällä juttuja. Me tehdään niistä isompi läppä.
Win = Win?
---
Tieteskin laitan.
Ja Logicalle en myy Joomlaa vaan tietoja mites paska Joomla on jne. ja ne myy sitten mulle tietoja Liferay Portalista ja muista sellasista mitä ne myy kuten Drupalista ja että kelle niitä myydään.
Te olette aikanne luulleet minua Joomla-mieheksi ja niitä myyn vain nille projekteina niile jotka Joomlan välttämättä haluaa.
---
Ja me ärsyynnytää?
---
Sitä en tiedä, mutta ihmisiä on kyllä jotka ärsyyntyy ja käy päälle realielämässä. Mutta onksi tällaisia on vähän. Ja tämä johtuu esim. siitä, että ne eivät vaan esim. usko että sellaiset Telemarkkinointi-yritykset ovat harvassa joilla on oikeasti esim. 500 € pohjapalkka ja loput provisiolla. Sellaista Telemarkkinointi-yritystä en koskaan ole nähnytkään, missä olisi pohjapalkka. Yhden olen nähnyt jolla sitten pohjapalkka oli vaan sopimuksissa mutta mutta se olikin sitten vain sopimuksissa mutta ei totta käytännössä. Olen tavannut yhden ihmisen, joka ei usko esim. siihen että naisetpa tulee kyllä ihan itse jutteleen miehille ja sitä me ei tiedetä että miksi eikä ne ole vain baarimikkoja jotka puhuu mulle joista kuvittelen että ne ovat kiinnostuneita. Ja sitten on ihmisiä jotka eivät usko esim. siihen mitäs tietoja olen saanut Yritys-Suomestat ja/tai Ensimetristä eikä sitäkään mitä esim. Technopolish Venturesista ja väittää asioissa maailman tappiin asti vastaan kunnes niillä palaa käämit ja käy päälle.
Olen näistä asioista puhnut ennenkin mutta en ehkä ole osannut tehdä asiaa oikein kun te ette ymmärrä ja/tai usko.
koita nyt vähä tarkistaa sitä aamulääkitystäs.. mitä hittoa sä selität?