M: eurolite LAS-8 (3D-lazerefekti, joka on alle 5 mW, joten sen käyttöön ei tarvitse lupia)

6 posts, 1 page, 3,779 views

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#1 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
M: eurolite LAS-8 (3D-lazerefekti, joka on teholtaan alle 5 mW, joten sen käyttöön ei tarvitse säteilyturvakeskuksen lupia)

Hinta 60 € + postilkulut. Uutena se maksoi n. 100 €.

Myydään koska laitetta ei enää tarvita, koska minulla on kovemman tason Lazerit.

Laite sopii hyvin kotikäyttöön ja pieniin tapahtumiin.

Laitten käyttö on luvallista vain sisätiloissa.

Yhteystiedot:
gsm: 040 8200 691
email: [email protected]

Tuotevideo:


Tuotteenkuva:
eurolite.jpg
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#5 • • Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Edelleen myynnissä, koska yksi ostaja ei päässytkään hakemaan laitetta.

Tarvitsisin nyt rahaa Youtube-mainoskampanjaan ja 60 € riittää alkupääomaksi vallan mainiosti. Ja minähän en mm. pikavippiä asian takia ota.

Ja nyt ei jaksasisi odotella seuraavia palkkapäiviä, jotka ovat 4.9 ja 5.9 + sitten 22.9.

Jos kampanjalla saan n. 5000 Spotify Premium tason käyttäjää kuuntelmaan yhden musiikkikappaleeni kerran saan 0,017 USD per streemi, joka tekee 85 USD ja ensikuussa on 30 päivää per kuukausi ja jos 5000 käyttäjää kuuntelee yhden musiikkikappaleen kerran päivässä tekee se 85 USD * 30 päivä = 2550 USD. Miksauksen myynnistä saan 0,9 USD per myyty miksaus ja yksittäisen MP3-tiedoston myynnistä alan kaupoissa kuten Nokia OVI, iTunes, Beatport, Meteli.net, Juno Download saan Record Unionin sopimuksella jopa 92,5 % myynnistä rojalteja. 60 € + Google, Inc.in ensikertalaiselle sijoittamalla kaupan päälle tulevalla 75 € lisäbudjetilla saan Yuotuben laskurin mukaan mainokselleni 703738 näyttökertaa.

Olen monena vuonna jo todennut, että minkään asian mainostaminen mitä yritän myydä keskustelufoorumeilla köyhän miehen 0 € budjetilla ei tuota tuloja kannattavasti ja yleensä vain enemmän harmia kuin, että saan satunnaisia ja harvoin tulevia yhteyden ottoja työn antajilta ja 2 hassua asiakasta tyyliin 16-vuodessa, jotka maksaa ehkä tuona aikana minulle yhteensä 2000 € + ALV. Ja sitten pää hajoaa siihen kun tulee liikaa foorumien lukijoilta negatiivistä kritiikkiä.