Esitanssija

8 posts, 1 page, 16,612 views

DancerQueen

Posts: 5

#1 • • DancerQueen
Hei,

Olen aloitteleva esitanssija pääkaupunkiseudulla, siis kokemusta vailla :) En tule kalliiksi, koska tämä alkaisi varmaan melko harrastepohjalta. Olen harrastanut tanssia pitempään ja kova olen tanssimaan klubeilla muutenkin. Fyysinen kunto on hyvä :) Esiintymisasut omasta varastosta.

Kiinnostusta minulta löytyy hyvin erilaisiin musiikkigenreihin. En ole rajoittunut :) *hellokitty*

Jos joku kaipailee jotain tämän tyylistä, ollaan yhteyksissä. Lisätietoa saatavilla tietenkin:

[email protected]
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
Mukavaa nähdä tämänlaisia ilmoituksia täällä. *hymy*

Jos olisin promoottori, haluaisin varmaan kuitenkin nähdä kuvan, edes profiilissasi. *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

DancerQueen

Posts: 5

#3 • • DancerQueen
Hei,

On otettu huomioon :) Kuva tulossa.
FunkyDee

Posts: 729

#5 • • Edited FunkyDee
Näitä saisi löytyä lisää ja tanssijan löytäminen tapahtumaan pitäisi ollakkin näin helppoa!

edit: Olisi kuitenkin hyvä, jos saisi esim kaksi tanssijaa lavalle.
Saliva

Posts: 17

#6 • • Saliva
Heippa Emmi!

Pistin sulle mailia jos olisit halukas tekemään yhteistyötä toisen tanssijan kanssa, kuten tuolla FunkyDee mainitsi niin kaksi tanssijaa parempi! Itse kun olen myös esitanssikeikkoja hamuileva! Olen ollut tanssimassa mindcoressa muutaman kerran!

--
If my lips could kiss your saliva

DancerQueen

Posts: 5

#7 • • DancerQueen
Hei no mutta kuulostaapa hyvältä! :)
DancerQueen

Posts: 5

#8 • • DancerQueen
Pakko kyllä sanoa, että ensimmäinen keikkani oli yksi elämäni paras kokemus! :) Pakko päästä jatkamaan tätä.