NI Traktor Scratch A6 & cdj1000 mk1-pari

5 posts, 1 page, 7,046 views

Damus

Posts: 12

#1 • • Damus dickbutt
Moro!

Olen netistä tietoa ettinyt, mutta en kysymykseeni saanut selvää vastausta, joten päätin sitten teiltä tulla kyselemään. Juuh, elikkäs:
Voiko kyseistä softaa käyttää cdj1000 mk1-parin kanssa? Toimivatko aikakoodi-cd:t siinä?
Mikserinä toimii djm600.

Mielenkiinnosta ajattelin siirtyä kokeilemaan tuota, hintakaan ei kauhea ole verkkokaupassa. http://www.verkkokauppa.com/fi/product/5965/dgxnf/Native-Instruments-Traktor-Scratch-A6-DJ-jarjestelma

Pahoittelen jo valmiiksi kysymyksestä paistavaa amatöörimäisyyttä ja mahdollisesti sen tuomaa ärsykettä asiantuntijoille.
Stone Cold

Posts: 114

#2 • • Stone Cold
Toimii kyllä ihan minkä tahansa DJ cd soittimen kans aikakoodi levyt :)
Damus

Posts: 12

#3 • • Damus dickbutt

Replying to NI Traktor Scratch A6 & cdj1000 mk1-pari:

Toimii kyllä ihan minkä tahansa DJ cd soittimen kans aikakoodi levyt :)



Kiitos nopeasta vastauksesta!
Tässä heräsi myös toinen kysymys, eli tulisiko halvemmaksi ostaa timecode-cd:t erikseen sekä äänikortti ja hankkia itse ohjelma hieman köh köh, eri kautta ja onko tämä kuinka yleinen tapa?
Stone Cold

Posts: 114

#4 • • Stone Cold

Replying to NI Traktor Scratch A6 & cdj1000 mk1-pari:


---
Toimii kyllä ihan minkä tahansa DJ cd soittimen kans aikakoodi levyt :)
---


Kiitos nopeasta vastauksesta!
Tässä heräsi myös toinen kysymys, eli tulisiko halvemmaksi ostaa timecode-cd:t erikseen sekä äänikortti ja hankkia itse ohjelma hieman köh köh, eri kautta ja onko tämä kuinka yleinen tapa?



Jos meinaat julkisesti soitella niin suosittelen ostaan ohjelman... jos himassa on omasta moraalista kii... mut noin yleisesti muutenkin ohjelma on parempi ostaa. Saat päivitykset ladattua, supportti on nativelta käytössä jos tulee ongelmia :)

Ite hommaisin tohon setuppiin kaveriks NI X1 kontrollerin niin ei tarvis sie koneen ääressä olla vaan siitä suoraa onnistuu biisien lataaminen dekkeihin ja voit ohjata sillä traktroin efektejä :)
Damus

Posts: 12

#5 • • Damus dickbutt

Replying to NI Traktor Scratch A6 & cdj1000 mk1-pari:


---

---
Toimii kyllä ihan minkä tahansa DJ cd soittimen kans aikakoodi levyt :)
---


Kiitos nopeasta vastauksesta!
Tässä heräsi myös toinen kysymys, eli tulisiko halvemmaksi ostaa timecode-cd:t erikseen sekä äänikortti ja hankkia itse ohjelma hieman köh köh, eri kautta ja onko tämä kuinka yleinen tapa?
---


Jos meinaat julkisesti soitella niin suosittelen ostaan ohjelman... jos himassa on omasta moraalista kii... mut noin yleisesti muutenkin ohjelma on parempi ostaa. Saat päivitykset ladattua, supportti on nativelta käytössä jos tulee ongelmia :)

Ite hommaisin tohon setuppiin kaveriks NI X1 kontrollerin niin ei tarvis sie koneen ääressä olla vaan siitä suoraa onnistuu biisien lataaminen dekkeihin ja voit ohjata sillä traktroin efektejä :)



Joo se oliki iha utelua vaan, täytyy ostaa kyllä koko setti ja herrajjumala hyvä kun mainittit ton kontrollerin, vaikuttaa meinaa aika huikeelta kokoonpanolta sen jälkeen :D Sitä mahdollisuuksien määrää