MYYTY!

9 posts, 1 page, 3,770 views

lacus_minor

Posts: 14

#1 • • Edited lacus_minor
Myynnissä Stantonin SCS.4DJ DJ-kontrolleri / järjestelmä, joka toimii sekä itsenäisesti ilman konetta ulkoisten USB-lähteiden kanssa että niin haluttaessa myös "perinteisenä" midikontrollerina Traktorin, VirtualDJ:n yms. kanssa.

Lisää tietoa laitteesta:

http://www.thomann.de/fi/stanton_scs_4dj.htm

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/10565/ddjxh/Stanton-SCS-4DJ-DJ-jarjestelma

Laite on hieman reilun vuoden vanha, kuittikin löytyy (takuu ei tosin enää voimassa, koska vain 12kk), mutta todella vähän käytetty ja erinomaisessa kunnossa. Ollut ainoastaan kotikäytössä eli keikkoja laitteella ei ole tehty lainkaan. Kotona soitteluakin harrastettu vain vajaa parikymmentä kertaa ja laite lähteekin myyntiin nimenomaan vähäisen käytön takia. Laitteeseen päivitetty viimeisin softaversio Stantonilta, softapäivityksissä mm. parannettu merkittävästi laitteen nopeutta ja lisätty ominaisuuksia.

Laitteen mukana myydään siinä käytössä ollut Kingston SSDNow V200 128 GB SSD 2.5"-kovalevy cBox Ripple Black USB-kotelossa, levy koteloineen menee laitteen alapuolella olevaan luukkuun ja ja voidaan laittaa kiinni siellä olevaan USB-liitäntään. Levyllä on ollut vielä itse laitettakin vähäisempi käyttö, koska se on hankittu myöhemmin kuin itse laite ja käytetty pelkästään ko. laitteen kanssa.

Hinta koko paketille 390 euroa, pelkkä kontrolleri ilman levyä + koteloa 340 euroa. Levyä + koteloa en myy pelkästään erikseen.

Toimitustapana mieluiten nouto Itä-Tampereelta (noudettaessa luonnollisesti testausmahdollisuus laitteelle), toimitus Itä-Tampereen / keskustan alueelle myös neuvoteltavissa. Muualle Suomeenkin voin lähettää Matkahuollolla / Postilla, mutta vain ennakkomaksulla ja vastaanottajan kustannuksella.

Yhteydenotot: [email protected]
lacus_minor

Posts: 14

#2 • • lacus_minor
Kuva lisätty, kun sai lopulta napsittua. Perkutan pieni, tiedetään, mutta kun tämä keskustelun ulkoasu on, mitä on... Isompia kuvia saa halutessa sähköpostitse pyytämällä, jos kiinnostusta on.
lacus_minor

Posts: 14

#3 • • lacus_minor
Tiputellaanpa hintaa vähäsen, 390 € siis koko paketti, 340 € ilman kovalevyä.

Lisäksi voin luovuttaa kaupan päälle yhden Prodigen langattoman USB-näppäimistön, joka on tuon laitteen kanssa käytössä ollut. Laitteen sisäinen tietokone siis tukee USB-näppäimistöjä ja esim. biisejä voi hakea käyttäen näppäimistöä.
FunkyDee

Posts: 729

#5 • • FunkyDee
Paljon olisit valmis maksamaan väliä jos vaihtaisit ton mun CDJ-1000 MK3 vai kiinnostaako kyseiset soittimet?
lacus_minor

Posts: 14

#6 • • lacus_minor

Replying to MYYTY!:

Paljon olisit valmis maksamaan väliä jos vaihtaisit ton mun CDJ-1000 MK3 vai kiinnostaako kyseiset soittimet?



Ei tällä hetkellä tarvetta itsellä muille laitteille, tämän "korvaajaksi" hankittu paremmin omaan käyttöön sopiva kontrolleri on ollut jo jonkin aikaa ostettuna. Näillä näkymin tämä irtoaa siis ainoastaan rahalla, eikä vaihtokaupat tule kysymykseen.
FunkyDee

Posts: 729

#7 • • FunkyDee

Replying to MYYTY!:


---
Paljon olisit valmis maksamaan väliä jos vaihtaisit ton mun CDJ-1000 MK3 vai kiinnostaako kyseiset soittimet?
---


Ei tällä hetkellä tarvetta itsellä muille laitteille, tämän "korvaajaksi" hankittu paremmin omaan käyttöön sopiva kontrolleri on ollut jo jonkin aikaa ostettuna. Näillä näkymin tämä irtoaa siis ainoastaan rahalla, eikä vaihtokaupat tule kysymykseen.



Jos saan omat leluni myytyä, voitais ehkä puhua kaupoista. :)
lacus_minor

Posts: 14

#8 • • lacus_minor
Laitetaas uppia tälle, kun oli valunut noin kauas, jos vaikka jollain olisi sattunut tarvetta ilmenemään.
lacus_minor

Posts: 14

#9 • • lacus_minor
Upataan taas, kun rahalle voisi löytyä käyttöä, eikä vielä ole diiliä saatu aikaan.