Häiriötä kuulokkeissa Sennheiser SP 25-II-2

10 posts, 1 page, 8,171 views

bumbas123

Posts: 76

#1 • • bumbas123
Mikähän noissa mahtaa olla vikana, kun oikea kuuloke lakkaa välillä kuulumasta? Tulee taas kuuluviin kun painaa korvaa vasten suht lujaa. Hetken päästä taas lakkaa. Kun laittaa tietokoneeseen ei ongelmaa ole.
Kun plugia mixerissä liikuttelee, ei vaikutusta, ainoastaan tuolla että painaa luuria korvaa vasten.
Luurit noin vuoden vanhat.
Individual

Posts: 10,942

#2 • • Individual HYPNO!
Haa, mulla on prikuulleen sama "vaiva" samoissa luureissa. Onko sitten niin, että piuha on jotenkin huonossa asennossa koko ajan. Mulla tää probleemi on vasemmassa luurissa. O.o Noin reilun vuoden vanhat luurokkeet on mullakin.
Juhgu

Posts: 7,921

#3 • • Edited Juhgu Virnistelijä
En tiedä kyseisestä mallista, mutta veikkaisin että piuha irtoomassa sisältä. Korjaavat elektroniikkahuoltoliikkeessä tyyliin 30 egellä (itse korjautin hki koskelantien edicronissa), tai tietty voi itsekin korjata jos pysyy kolvi sen verran hyvin kädessä. :)

Puhdas arvaus siis vaan, voi toki johtua jostain muustakin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Henry Swell

Posts: 257

#4 • • Henry Swell Cielå
Taitaa olla tyyppivika.. Itsellä jo toiset senut menossa joissa sama ongelma. Eli toisessa kapselissa ääni palautuu kun vähän painelee/heiluttelee johdon kiinnitysosaa. Harmillinen vika kun muuten ottaen senut ovat varsin mukavat kuulokkeet.

Vuoden vanhoissa saattaa mennä vielä "takuun piikkiin"? Mutta sama ongelma tulee vielä uudestaan eteen.
Timce

Posts: 5,381

#5 • • Timce
Ai vieläkin? Samaa sontaa oli täälläkin 2003-201xxx tjsp. Saihan sen kuulumaan, kun vääntelit kuulokkeen liitosta, mutta häiriötä se ei tietenkään korjannut.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Apo

Posts: 1,574

#7 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
25SP:n johtojen liitos on herkkä tuolle vialle. Itse ratkaisin aikoinaan ongelman kääntämällä kuulokkeet ylösalaisin, siten että johto lähtee ylöspäin. Se ettei liittimessä roikkunut enää johdon koko paino vähensi kosketushäiriöitä huomattavasti.

Huono puoli tuossa on että luurit pitää laittaa päähän takakautta, muuten johto kuristaa. Pitemmän päälle johdon kulkemiseen niskan kautta tottuu niin hyvin että laitan muutkin luurit samalla tavalla.
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#8 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Mulla on taas vika S4:en kuulokeliitännässä ja mitkätahansa kuullokkeet pätkii siinä jos kuulokeliitin ei ole oikeassa asennossa.

Mites kun laitteella on 3-vuoden takuu (ostettu 2011) niin voiko sen korjauttaa missä? Ostettu siis Thomannilta, eli miten Thomannilta ostetun laitteen voi viedä takuuhuoltoon?
tommib

Posts: 3,204

#9 • • tommib

Replying to Häiriötä kuulokkeissa Sennheiser SP 25-II-2:

Mulla on taas vika S4:en kuulokeliitännässä ja mitkätahansa kuullokkeet pätkii siinä jos kuulokeliitin ei ole oikeassa asennossa.

Mites kun laitteella on 3-vuoden takuu (ostettu 2011) niin voiko sen korjauttaa missä? Ostettu siis Thomannilta, eli miten Thomannilta ostetun laitteen voi viedä takuuhuoltoon?



Ota ensin yhteys Thomanniin, he hoitavat takuuasiat kuntoon ja ohjaavat eteenpäin. Suomessa on Sennheiserilla huoltopiste.
Boot

Posts: 44

#10 • • Boot
Tuanoiniin. Tuo kuulokeosasta ylospäin lähtevä (toinen musta, toinen punainen) liitin on pikaliitin ja lähtee vetämällä ulos. Nimenomaan tuo aiheuttaa itsellä äänen pätkimistä. Ota ulos ja puhdista kontaktit.