Indigo - Creatures

1 post, 1 page, 1,253 views

Indigo

#1 • • Indigo
creatures_500x500.jpg

Viime aikoina on tullut tehtailtua remiksejä, remasterointeja ja edittejä vanhoista psytrance-rainoista. Syynä on ollut alkujaan se että hieman viilailtuna oldskool-biisien soittamiseen uusien lomassa on pienempi kynnys ja toki ylipäätään biisit soivat paremmin. Päätin sitten ohessa pyöräyttää miksauksen siitä materiaalista.

Tässä sekoitelmassa on psytrancea vuosilta 1996-2000 artisteilta Sibilant, Metal Spark, Z, Synchro, Orion ja Psychopod. Itseäni tässä tietyssä soundimaailmassa viehättää amen-breakkien käyttö, äänekkäät narinat ja öisen psykedeelinen sointi energioiden olematta ihan sitä 'nykyistä darkkijyrää'.

Astupa siis seikkailuretkelle öiseen pöpelikköön missä ötökät paarustaa ja rummut paukkuu!

And also in the language called "English"!

Lately i've been producing remixes, remasterings and edits of oldskool psytrance and had an inspiration to make a mixtape from that material.

This mix contains psytrance from years 1996-2000 including artists Sibilant, Metal Spark, Z, Synchro, Orion and Psychopod. I myself am fond of the use of amen breaks, loud sparking sounds and the energy level of this sound which is quite mellow although the bpm of this night psytrance is around 147.

Welcome to a trip through a thick bamboo forest where all the nice and nasty creatures roam and the drums keep on banging!

psy

Show details - Listen