_

8 posts, 1 page, 6,229 views

EJA

Posts: 1

#1 • • Edited EJA
___
WillDragen

Posts: 8

#2 • • WillDragen
Meillä ei ole ainakaan yhtään aitoa fania *pepsodent**lmao*
Marcus Maison

Posts: 505

#3 • • Marcus Maison Armada Music
Joo mä oon aina miettinytkin sitä miten ihmeessä ihmiset olisivat voineet kuulla meistä. Olisihan se ihmeiden ihme jos niin olisi päässyt käymään. Uskomatonta. *igor*
antonsonin

Posts: 2,712

#5 • • antonsonin laserpoint.
Ollaan kohdistettu tarkotuksella meidän markkinointi Facebookissa kasvaville markkinoille. Meillä myös on like / talking about suhde ihan terveellä tasolla joten en tajua mikä sun pointti edes on.

(+ kaikki meidän musiikki ja aktiivinen työ viedäkeen Suomalaista tanssimusiikkia maailmalle :)

Lovetone / Heavyweight
WillDragen

Posts: 8

#6 • • WillDragen
Yleensä trollit sentään vastaa, eikä pyyhi koko keskustelua pois :)
FunkyDee

Posts: 729

#7 • • FunkyDee
Jaahas.

Eikös joillakin ihmisillä ole muuta tekemistä, kuin tutkia mistä jotkin suomalaiset artistit tässä skenessä kaivaa omat fanit ulos?

Eikö ole kellään käynyt mielessä, että ehkä levy-yhtiö voisi olla vastuussa näistä markkinoinneista? Jos nyt otetaan esimerkiksi Maison & Dragen, niin heillähän on julkasuja esimerkiksi Armadalla. Armada on jo sen verran iso levy-yhtiö, että siinä on turha alkaa huoraamaan.

Ja mitä ihmeen väliä sillä olisi vaikka joku lahjoisikin tykkäyksiä omalle facebook sivulle. En ainakaan itse jaksa tuhlata omaa aikaani siihen, että tutkin tälläisiä asioita.

Tästähän oli jo yksi treadi luotu aikasemminkin?
-Alex-

Posts: 706

#8 • • -Alex- Dj
Mun mielestä on ihan sama ostaako Kunnari ja Heavyweight tykkääjänsä, koska sillä ei saavuteta yhtään mitään merkittävää. Kukaan todellinen musadiggari tai oikeasti musasta tykkäävä ei ala digata kumpaakaan artistia tykkäysten perusteella. Kukaan promoottori ei anna niille keikkaa tsekkaamalla facebookista tykkäysten määrän. Se on ihan pelkkää rahan pilluuta. Jokainen artisti voi sitten ite mietiskellä sitä likes-määrää katellessaan, että kuinka moni noista on kokenut hyviä fiiliksia biisien tahtiin ja tullu sen perusteella klikkaamaan.