Ei muutas kuin, että ei vo muuta sanoa, että tulipa reihtuttua taas (siis silloin kuin tämä aiha aloitttiin). Ei voi muuta kuin itkeä ja nauraa ommille jutillee mitä tuli tehtyä väärin.
Mutta mitä pikkua asioita muista tästä keskustelusta enää.
Se ei pidä paikkaansa, etteikö voi tehdä 100000 € liikevaihtoa vuodessa esim. 50 € + ALV 24 % tuntihinnalla, joka on yleinen yksin yrittäjän hinta joka on realistista saadakkin ja jos tekee joka kk. 160 tuntia mikä on lähellä maksimia mitä normaali toimihenkilön työaikana ehtii tehdä per kk. Siitähän tulee joka kk 8000 € + ALV 24 % laskua asiakkaalle ja vuodessa on 12 kk. Asiassa 100 % varma onnistuminen on taas ihan eriasia.
Sekään ei pidä paikkaansa että en työnatajani kautta voi laskuttaa alvin kanss omia töitäni. Olin tämän topikin postaamisen aikoihin Työosuukunta Innetin jäsen, joka minulle on vain työnantaja jonka kautta laskutta omia töitä. Tämä sama on myös mahdollista työnantajien kautta kuten
UKKO.fi ja Eezy Osk mukaan lukien kaikki, jotka työn tekijöilleen tajoaa laskutuspalvelua.
Ja sitten minkö minulla hyvin tämän topikin postamisen aikaan. No paremmin kuin työttömällä sillä olin kuntotustuella ja päviätöissä 730 € / kk liksalla eli nettotuloni olivat noin. 1400 € kk vakiona ja sitten oman "yirtystoiminnan" kautta satunnaisia 1000 € ulkomaan maksumääräyksiä Atlasian Makretplacesta joilla ostaa näitä DJ- ja musiikkilaitteita niin ettei vimesitään tarvitase ostaa.
Tässä videokuvaa siitä mitä minula kotisudiossa on ja on ollut aikoinaan:
https://www.youtube.com/channel/UCWiID23aFRUfDCUTiNNoC7g/