Groove Of The Night Original Mix

3 posts, 1 page, 1,741 views

nepalkuula

Posts: 2

#1 • • nepalkuula
Morjens kaikki,

Palautetta kaivataan kiitos. :)

Olen ollut musiikissa mukana "ammattimaisesti" jo about kymmenen vuotta muusikkona soitellen eri instrumentteja sekä säveltäen, sovittaen että tuottaen, mutta tämän musiikkityylin parissa olen uusi tulokas ja mielelläni kuulisinkin palautetta miten homma toimii.

Pidän isosta ja läskistä soundista sekä yksinkertaisista ja koukuttavista melodioista, ja tämän tyylinen dance/elektro on aina taustalla koukuttanut, ja siksi ajattelin sen ympärille perustaa ihan oman projektin.

Biisi löytyy tästä:

VicTor miKe

Posts: 268

#2 • • VicTor miKe
Moro moro,

Ok, perus varmaa pumppausta. Pisteete : 7

Okei, biisistä kuulee, että musataustaa löytyy, niin hyvässä kuin pahassakin. Vähän väsyneen kuuloista sedula-dancea meikäläisen korvaan. En lähde ruotimaan sen kummemmin rakenteita tai soundeja, muut tehkööt sen. Suosittelen kuuntelemaan ja tanssimaan enemmän kaikenlaista edm:ää, jos rakastat sitä vielä senkin jälkeen, niin sitten teet tunteella **** kovan biisin.

--
Bäng bäng!

nepalkuula

Posts: 2

#3 • • nepalkuula
Moro,

Ja kiitoksia. :) Mukava kuulla mietteitä. Pitää paikkansa, että varmasti kuuluu niin hyvässä ja pahassa meikäläisen musatausta, ja arvelinkin, että tällaista "perusvarma"- palautetta saattaisi tulla. Olen viime aikoina duunannut hieman kokeellisempaakin settiä, mutta kuten mainitsin, olen vielä elektronisen musiikin puolella melko noviisi, ja rakentelenkin pikkuhiljaa omaa juttua. Siksi ajattelin että tällaisella iisimmällä matskulla on helpompi avata peliä, ainakin itselleni. :) Tästä on hyvä jatkaa.