Oman musiikin käyttö tuote-esitevideoissa

8 posts, 1 page, 7,586 views

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#1 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer
Oman musiikin käyttö tuote-esitevideoissa


Onko elekronisen musiikin käyttö oman firman tuote-esitevideoissa kovin kannattavaa?

Tällä kertaa musiikki kappaleet eivät voi olla huonoja, koska olen saanut hyvää palautetta.

Musiikkikappaleeni on myös myynnissä CD-R-levyinä Swamp Music Records Shopissa Tampereella.
kajis

Posts: 345

#2 • • kajis
Hyvää näkyvyyttähän se vaan on? Ainoa ongelma mikä voi tulla vastaan on lupa-asiat. Kannattaa ottaa selvää (varsinkin jos oot julkaissut musiikkia labelien alla) että missä yhteyksissä saat musiikkiasi enään käyttää. Jos kaikki tekijänoikeudet ovat vielä sinulla niin en näe asiassa mitään ongelmaa. Suositeltavaa toki että teet myös itse selväksi asiakkaalle että missä yhteyksissä ja muodossa saa musiikkiasi esittää. :)
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#3 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to Oman musiikin käyttö tuote-esitevideoissa:

Hyvää näkyvyyttähän se vaan on? Ainoa ongelma mikä voi tulla vastaan on lupa-asiat. Kannattaa ottaa selvää (varsinkin jos oot julkaissut musiikkia labelien alla) että missä yhteyksissä saat musiikkiasi enään käyttää. Jos kaikki tekijänoikeudet ovat vielä sinulla niin en näe asiassa mitään ongelmaa. Suositeltavaa toki että teet myös itse selväksi asiakkaalle että missä yhteyksissä ja muodossa saa musiikkiasi esittää. :)



Jaa musiikit on Ma'fer Recordsin nimissä jonka omistaja olen joten mulla on kaikki tekijän oikeudet ja kukaan ei voi sanoa mitään.

En tule luottamaan labelihin joita en itse omista vaan julkaisen biisit oman labelin nimissä, kuten Jeff Mills.

Sori huijasin. Ma'fer Records ei ole olemassa, joten se siitä. Mutta biisit on mun omissa nimissä.

Ja tässä on mun SoundCloud-profiili:
Juhgu

Posts: 7,921

#4 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Pikavilkaisulla ~80% videon kestosta näyttäis olevan pimeää ruutua. Semmonen tuote-esittelyvideo sit. Asteikolla 1-10 kuin kännissä olit ku teit?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sts

Posts: 7,969

#5 • • sts Sama pyynti aitta!
Yleensä tuote-esittelyissä kerrotaan tuotteesta, eikä laiteta 4min ajaksi urlia mustalla pohjalla. Ne biisit voi feidaa missä vain video-editorissa.
NwB

Posts: 327

#6 • • Edited NwB
Kävin tossa lenkillä koiran kanssa ja näin siinä törkeen makeen BMW M5, jossa soi Gangnam style Psyltä. Levy maksaa vaan 20€ ja bemarikin on kohtuuhintainen, kun huomioi että sen mukana tulee kaupanpäälle webasto ja ilmastointi, joita ei kilpailijan tuotteista löydä vakiona.

--
Jee! Kumpi voitti!!

NwB

Posts: 327

#7 • • Edited NwB
Bump. (atkaa)

(Aika noloo et Hamilton vetää teit 6-0)

--
Jee! Kumpi voitti!!